logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

غرب بداند موشک‌های ما برجام نیست که قابل مذاکره باشد

غرب-بداند-موشک‌های-ما-برجام-نیست-که-قابل-مذاکره-باشد
امام جمعه سلطانیه گفت: آمریکا و غرب بداند موشک‌های ما برجام نیست که قابل مذاکره باشد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امروز در خطبه های نمازجمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: نیکی به والدین از راه های تقرب به خداست.

وی در تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم قم، ابراز کرد: عمل به وعده های داده شده یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و هست و یکی از وعده ها بهبود معیشت و کاهش گرانی‌ها است.

امام جمعه سلطانیه با اینکه گفته می‌شود قیمت کالاها نباید افزایش پیدا کند اما همچنان قیمت ثبات ندارد، تصریح کرد: کالا، اجناس و میوه در سلطانیه گران‌تر است.

وی با اشاره به انواع غیرت از جمله غیرت به وطن، غیرت به ناموس و غیرت به دین، عنوان کرد:غیرت دینی در فرمایش مقام معظم رهبری عامل نجات کشور و تبدیل تهدید به فرصت است و غیرت دینی باید حفظ شود.

حسینی نسب با بیان اينکه امام، شهدا و سردار سلیمانی و آحاد مردم غیرت دینی و انقلابی دارند، افزود: پایبندی به اصول اسلام و انقلاب نماد غیرت دینی است. 

حسینی نسب با بیان اینکه انقلاب ایران، یک انقلاب دینی بود و دشمن با اسلام سیاسی مخالف است و شعار مرگ بر آمریکا نماد اسلام سیاسی است، ادانه داد: غیرت دینی و انقلابی دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه غیرت دینی و انقلابی اجازه نخواهد داد از اصول انقلاب عقب نشینی کنیم، ابراز کرد: ظلم ستیزی، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر دشمنان و استقلال طلبی از اصول انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در مذاکرات با غرب هم با غیرت دینی و انقلابی از حقوق مسلم خود دفاع می‌کنیم و از غرب هم غیر از حقوق خود و پایبندی به تعهدات چیز دیگری نمی‌خواهیم، تصریح کرد: ایران می‌گوید ما تعهدات خود را انجام داده ایم اکنون نوبت غرب است و دشمن باید از زیاده خواهی دست بردارد.

وی افزود: آمریکا و غرب بداند موشک های ما، برجام نیست که قابل مذاکره باشد یا بُرد آنها کاهش یابد. 

حسینی نسب با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین مشکلات بانکی، ابراز کرد: ما هم گلایه داریم و اقتصاد ایران باید جراحی شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید پنهان بماند، ادامه داد: در عرصه علم و فناوری، صنعتی و دفاعی، تولید واکسن، موشک‌های نقطه زن و دوربُرد و ... دستاورد هایی داشته ایم.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه این دستاوردها در طول ۴۳ سال به آسانی به دست نیامده است، ادامه داد: جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحریم‌ها و فتنه‌ها و توطئه‌ها را در این ۴۳ سال داشتیم.

وی تاکید کرد: تبیین و روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی جهاد است.

حسینی نسب با گرامیداشت ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) با بصیرت، با ایمان و ولایتمدار و نسبت به آل الله با ادب بود، روز وفات ایشان، روز تکریم مادران و همسران شهداست.

وی بیان کرد: مادران و همسران شهدا نیمه روشن شهدا و ام البنین‌های انقلاب اسلامی هستند‌.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به ۲۶ دی روز فرار شاه از ایران در پی گسترش قیام مردمی و با بیان اینکه هر کس از ولایت الهی خارج و به ولایت طاغوت پناه ببرد، قدرتی نخواهد داشت چرا که ولایت طاغوت مثل تار عنکبوت ضعیف است و فرار شاه نتیجه پذیرش ولایت طاغوت بود، خاطر نشان کرد: فرار شاه درس عبرتی برای دوستان و دلبستگان آمریکاست.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر