logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

سرانه کمک حامیان به جامعه هدف کمیته امداد در زنجان بیش از یک میلیون تومان است

سرانه-کمک-حامیان-به-جامعه-هدف-کمیته-امداد-در-زنجان-بیش-از-یک-میلیون-تومان-است
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سرانه کمک هر یک از حامیان در استان زنجان بالغ بر یک میلیون تومان است در حالی که این مبلغ در برخی استان‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

به گزارش موج رسا سیدمرتضی بختیاری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: آمار و ارقام که از مدیران کمیته امداد استان زنجان دریافت کردم، نشان از هماهنگی، همدلی و روحیه نیکوکاری در استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه درآمد کمیته امداد استان در سال گذشته از محل کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار این استان ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: این مبلغ در ۹ ماهه سال جاری علی‌رغم تورم و مشکلات اقتصادی به ۱۴۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بختیاری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این مبلغ تا پایان سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد، افزود: واقعاً باید از مردم خیر و نیکوکار استان زنجان بابت این کمک‌ها قدردانی کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تکانه‌های اقتصادی، تورم را چند برابر کرد اما مردم نیکوکار و خیر، لطف زیادی به نیازمندان و محرومین دارند.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن ۱۲۰۰ یتیم، ۳۳۴۷ محسنین و ۲۳ هزار و ۳۹۵ خانوار در کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: سرانه کمک هر یک از حامیان در استان زنجان بالغ بر یک میلیون تومان است در حالی که این مبلغ در برخی استان‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

بختیاری با اشاره به دیدار خود با تولیت مرقد مطهر امام خمینی(ره) در اواخر سال ۱۳۹۸ خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در این دیدار فرمودند بعد از رحلت امام(ره)، بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان تقاضای تاسیس دفتر در مرقد مطهر امام راحل را داشتند اما حاج سیداحمد خمینی که آن زمان تولیت مرقد مطهر بودند، اجازه ندادند و مخالفت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: ایشان فرمودند تولیت وقت حرم مطهر امام خمینی(ره) خودشان از کمیته امداد خواستند که دفتری در حرم امام راحل، تاسیس کنند که نشان از توجه امام راحل به محرومین، فقرا و مدد به زندگی نیازمندان است.

وی با بیان اینکه مردم در سراسر کشور علی‌رغم مشکلات اقتصادی، کار بزرگی در کمک به نیازمندان کردند، اظهار داشت: با هیچ قلم و زبانی نمی‌شود از این‌مردم قدردانی کرد.

بختیاری با اشاره با راه‌اندازی پرداخت صدقه با استفاده از کد QR خاطرنشان کرد: این روش پرداخت صدقه بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا راه‌اندازی شد و امکان پرداخت صدقه در هر زمان و مکان را فراهم می‌کند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر