logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

تامین اجتماعی نمی تواند بیمه کارگران ساختمانی را در این بازه زمانی به دلیل عدم اشتغال قطع کند

تامین-اجتماعی-نمی-تواند-بیمه-کارگران-ساختمانی-را-در-این-بازه-زمانی-به-دلیل-عدم-اشتغال-قطع-کند
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تأمین اجتماعی نمی‌تواند بیمه کارگان ساختمانی که دارای پرونده و شاغل در این حرفه هستند را در این بازه زمانی به بهانه شاغل نبودن قطع کند و اگر این اتفاق افتاده است یک کار اشتباه است.

محمد رضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; درپاسخ به اینکه آیا تامین اجتماعی می تواند بیمه کارگران ساختمانی را در این بازه زمانی که کارگران ساختمانی که به دلیل برودت هوا شاغل نیستند را قطع کند، اظهار کرد: اگر مورد وجود دارد که بیمه تامین اجتماعی در این فصل از سال بیمه کارگان ساختمانی را به دلیل شاغل نبودن قطع کرده است به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان جهت پیگیری موضوع مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: تامین اجتماعی نمی‌تواند بیمه کارگران ساختمانی را در این بازه زمانی که به دلیل برودت هوا شاغل نیستند بیمه را قطع کند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بخشی از بیمه کارگران ساختمانی را دولت پرداخت می‌کند، افزود: کارگران ساختمانی بیمه را خودشان واریز می‌کند این حق آن‌ها است که بیمه باشند و از مزایای آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارگران ساختمانی بر اساس صلاحیت حرفه‌ای که از فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند محرز می‌شود که این‌ها شاغل در صنعت ساختمان هستند بیمه می‌شوند، ادامه داد: اگر در این بازه زمانی که هوا سرد است، بیمه کارگان ساختمانی به دلیل شاغل نبودن قطع شود، کارگانم ساختمانی می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این موضوع را پیگیری کنند.

انصاری تاکید کرد: تامین اجتماعی نمی‌تواند بیمه کارگران ساختمانی که دارای پرونده و شاغل در این حرفه هستند را در این بازه زمانی به بهانه شاغل نبودن قطع کند و اگر این اتفاق افتاده است یک کار اشتباه است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر