logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران در دهه فجر در زنجان/ برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با صبغه مردمی برگزار می‌شود

برگزاری-مراسم-گرامیداشت-پدر-موشکی-ایران-در-دهه-فجر-در-زنجان-برنامه‌های-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-با-صبغه-مردمی-برگزار-می‌شود
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم خبرداد.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهارداشت: بیش از ۸۰۰ برنامه در ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی پایگاه‌های بسیج و مساجد در استان برگزار شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته فضای مجازی در زنجان، بیان داشت: محصولات و تولیدات مربوط به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی در قالب کانال روشنا مدیریت و در اختیار گروه‌های مختلف قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: نمایش آیینی خیرکثیر با همکاری شورا و شهرداری زنجان با حضور  2 هزار تا 2 هزار و ۵۰۰ نفر در هر شب اجرا شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم در استان زنجان خبرداد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این ایام راه‌اندازی شد.

سردار طهماسبی با اشاره به ذبح 21 راس قربانی و توزیع لوازم التحریر و البسه در زنجان، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با صبغه مردمی و از طریق مساجد برگزار می‌شود که در فضای مجازی روایتگری انقلاب در دهه فجر انقلاب انجام می‌شود.

وی بیان داشت: امروز جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها و فرا روایت‌ها است که اگر ما انقلاب اسلامی را روایت نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه متفاوت روایت‌ها را بیان خواهد کرد.

این مسئول یادآورشد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌النین با حضور مسئول کشوری در قالب یادواره شهدای حرم و محور مقاومت و تجلیل از همسران و مادران شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم خبرداد و افزود: ظرفیت سازی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در دهه فجر انقلاب اسلامی می‌شود.

" جعفر گنج‌خانلو"معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش و پرورش در ۴ محور اساسی عظمت حادثه انقلاب، دستاوردها، چشم‌اندازها و نقش نسل جوان در مسیر انقلاب برگزار می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله بزرگداشت مفاخر دفاع مقدس و تجلیل از چهره شاخص هنر استان زنجان، استاد جمال شورجه برگزار می‌شود.

کامیار ادامه داد: مسابقات فرهنگی، هنری و نمایش‌های خیابانی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: طرح دیدار با خانواده‌های شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که ضروری است دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند.

وی از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه و ادای احترام به شهدا در ۱۲ بهمن خبرداد و گفت: اعزام پیام آوران ایثار به مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر