logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط/ ضرورت نگاه ویژه به جایگاه زن در برنامه‌های دهه فجر

برگزاری-راهپیمایی-عظیم-۲۲-بهمن-در-زنجان-در-صورت-فراهم-بودن-شرایط-ضرورت-نگاه-ویژه-به-جایگاه-زن-در-برنامه‌های-دهه-فجر-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی ۲۲ بهمن تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت استثنایی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری است و با وجود اینکه مردم در زمینه معیشت و کرونا دچار مشکلاتی هستند، بیان دستاوردهای انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی، افزود: تاکید مقام معظم رهبری نیز بیان دستاوردهای نظام اسلامی که دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها برای امید بخشی در جامعه است.

این مسئول ادامه داد: ۲۲ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که برگزاری اجتماع بزرگ برای این روز برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان و توطئه گران اهداف خود را امروزه در جنگ شناختی دنبال می‌کنند، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی و معرفتی به نتیجه نرسیده و به جنگ شناختی روی آورده و گفتمان انقلاب را نشانه رفته است.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای برای تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.

وی برضرورت نگاه ویژه به جایگاه زن به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن و مادر تاکید کرد و گفت: باید در برنامه‌ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.

این مسئول یادآورشد: مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به مناسبت ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن وضعیت کرونایی تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر