logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۴۹۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اتاق بازرگانی زنجان به عنوان استان معین جهت روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شد/ فرصت‌های کشاورزی اوگاندا با برقراری اتاق بازرگانی مشترک، احیا می‌شود

اتاق-بازرگانی-زنجان-به-عنوان-استان-معین-جهت-روابط-تجاری-با-اوگاندا-انتخاب-شد-فرصت‌های-کشاورزی-اوگاندا-با-برقراری-اتاق-بازرگانی-مشترک،-احیا-می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.

علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه ایران و اوگاندا اتاق مشترک بازرگانی نداشتند، خاطرنشان کرد: روال معمول برای روابط تجاری با سایر کشورها اینگونه است که ابتدا یک استان به عنوان اتاق معین انتخاب شده و پس از شناسایی ظرفیت‌های تبادل طرفین به اتاق مشترک بین 2 کشور تبدیل می‌شود که زنجان برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: هدف از برقراری روابط تجاری با اوگاندا، توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری، برگزاری نمایشگاه‌های متقابل، شناسایی واحدهای تولیدی 2 طرف جهت برقرار تعاملات فرامرزی است.

وی اظهار داشت: فرصت‌هایی در حوزه کشاورزی در کشور اوگاندا وجود دارد که با برقراری روابط تجاری می‌توان آن‌ها را احیا کرد.

یگانه‌فرد خطرنشان کرد: در بحث توسعه تجارت استان زنجان نیز برنامه‌هایی داریم که امیدواریم بتوانیم با کشور اوگاندا همکاری کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا فعلا در اول راه قرار داریم، گفت: فعلاً موضوع شناسایی تجار در دستور کار قرار دارد تا ببینیم چگونه و در چه زمینه‌هایی می‌توان تبادل و همکاری مشترک با اوگاندا داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر