logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۴۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دانشگاه‌های وزارت علوم ۷۰۰ میلیارد تومان به پایگاه‌های علمی دنیا بدهی دارند

دانشگاه‌های-وزارت-علوم-۷۰۰-میلیارد-تومان-به-پایگاه‌های-علمی-دنیا-بدهی-دارند
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: طی جلسه‌ روزهای اخیر روسای دانشگاه‌ها، اعلام شد که دانشگاه‌های وزارت علوم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پایگاه‌های علمی دنیا بدهی دارند.

به گزارش موج رسا; فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری  فارس با بیان اینکه این دانشگاه ۴۲میلیارد تومان بدهی به اساتید حق التدریس دارد، گفت: از سال ۹۴ یعنی حدود ۷ ترم است که حق التدریس اساتید پرداخت نشده است.

وی با اشاره به بدهی ۴۵میلیارد تومانی حق عضویت منابع اطلاعاتی، گفت: دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند و دسترسی آنها به این منابع اطلاعاتی الزامی و حیاتی است و این در حالی است که تعداد محدودی از آنها الان قابل استفاده هستند که همانها هم به زودی به علت بدهی قطع می‌شوند.

به گفته دانشجو، طی جلسه‌ روزهای اخیر روسای دانشگاه‌ها، اعلام شد که دانشگاه‌های وزارت علوم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پایگاه‌های علمی دنیا بدهی دارند. 

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین با بیان اینکه این دانشگاه حدود ۲۲۰ استاد تمام دارد، گفت: نزدیک یک سوم اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس استاد تمام هستند.

* پرداخت ۷ و نیم میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات کارمندان دانشگاه تربیت مدرس

وی همچنین به بدهی دانشگاه تربیت مدرس به کارمندانش اشاره کرد و گفت: این دانشگاه ۷ و نیم میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات کارمندان داشت که طی ۲ ماه اخیر پرداخت شد./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر