logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

بنیاد مسکن زنجان 1067 واحد مسکونی در دست اجرا دارد

بنیاد-مسکن-زنجان-1067-واحد-مسکونی-در-دست-اجرا-دارد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نهاد در حال حاضر 1067 واحد مسکونی در دست اجرا دارد، گفت: بنیاد مسکن بر رعایت اصول فنی و مهندسی و نظارت کمّی و کیفی در اجرای پروژه‌های مسکن، تاکید جدی دارد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای اظهار داشت: این نهاد با وجود نیروهای تخصصی و فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان و تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد، موفق عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن بر رعایت اصول فنی و مهندسی و نظارت کمّی و کیفی در اجرای پروژه‌های مسکن، توجه ویژه و تاکید جدی دارد.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه بهبود مسکن شهری، رونق زندگی، تولید و اشتغال را به دنبال دارد، افزود:کیفیت مسکن به لحاظ فراهم آوردن شرایط آرامش و آسایش انسان در رشد روانی، خلاقیت و شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، توجه به کیفیت در کنار کمّیت و مهمتر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و به‌موقع پروژه‌ها و طرح‌های مسکن را امری مهم دانست و گفت: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد، نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: شناسایی و تملک زمین‌های مناسب برای ساختمان‌های شهری، انجام مطالعات اقتصادی و فنی اولیه، نظارت بر عملیات اجرایی پروژه‌های در دست احداث و ارتقای کیفیت ساخت و طراحی مجتمع‌های بزرگ و کوچک مسکونی، تجاری و خدماتی از جمله مواردی است از سوی بنیاد مسکن استان پیگیری و اجرا می‌شود.

خواجه‌ای از  واگذاری 973 واحد مسکونی از ابتدا تاکنون در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر این نهاد 1067  واحد مسکونی در دست اجرا (مسکن شهری و طرح  نهضت ملی  مسکن) و 665 واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرای این نهاد افزود: پروژه‌های 368 واحدی گلشهر زنجان، 18 واحدی نگین خرمدره، 12 واحدی گلسار ابهر، 52 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین‌قلعه، 96 واحدی هیدج ، 96 واحدی آب‌بر، 72 واحدی خرمدره و 80 واحدی هیدج از جمله پروژه‌های در دست اقدام این نهاد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر