logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبرداد

آغاز به کار نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در زنجان+ تصاویر

آغاز-به-کار-نمایشگاه-ملی-صنایع-دستی-و-هنرهای-سنتی-در-زنجان+-تصاویر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در زنجان آغاز به کار کرد.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در شهر زنجان، اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور مقامات استانی، هنرمندان و صنعتگران استان زنجان از دیروز در زنجان افتتاح شده است و تا 24 دی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در محل دائمی نمایشگاه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از این نمایشگاه بازدید کنند، افزود: بیش از 12 استان کشور در نمایشگاه ملی حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، ادامه داد: فراخوان این نمایشگاه از یک ماه گذشته ارائه شد و استان‌های کشور خواهان حضور در این نمایشگاه شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآور شد: هنرمندان و صنعتگران استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، گلستان، البرز، یزد، کردستان و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

ارجمند بیان داشت: در نمایشگاه ملی صنایع دستی علاوه بر ایجاد بازار فروش برای صنعتگران استان‌های کشور، رقابت بین هنرمندان ایجاد شده و زمینه فروش نیز فراهم شده است.

وی از حضور هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌های تعاونی، فروشگاه‌ها و مراکز تخصصی صنایع دستی حضور دارند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر