logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۴۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است

دشمن-به-دنبال-جبران-شکست‌ها-و-حقارت‌های-خود-در-جنگ-سخت-و-نرم-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، افزود: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان، باتبریک سالروز بسیج رسانه، اظهار داشت: با گذشت ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی که نظام اسلامی با بحران‌های متعددی مواجه بوده است، اصحاب رسانه در خنثی‌سازی توطئه‌ها موفق عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های نظام اسلامی در همه صحنه‌ها در نبرد تمام عیار استکبار جهانی با مردم ایران پیروز بوده‌اند، افزود: نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس،جبهه مقاومت و عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، امنیتی و نظامی خوش درخشیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز هم در جنگ تمام‌ عیار جبهه استکبار و همپیمایان آنان در جنگ، عقیدتی، فرهنگی و نرم علیه انقلاب اسلامی است که از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته و ادامه دارد، موفقیت اصحاب رسانه چشمگیر است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، افزود: اصحاب رسانه با تجهیزات کم و در دوران‌های مختلف با وجود امکانات گسترده دشمن موفق بوده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

سردار کرمی تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ نرم و فرهنگی وارد عمل شده است که با توجه به شرایط حساس نظام اسلامی، ماموریت حساسی بر عهده رسانه‌ها است.

وی بیان داشت: همان گونه که شهدا در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و جان خود را تقدیم کرده و در جبهه مقاومت امتحان خود را پس داده‌اند، اصحاب رسانه هم در جبهه جنگ نرم پیشتاز در عرصه دفاع از نظام هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس، شهید اشتری‌ها، باکری‌ها و قامت بیات‌ها بدرخشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پرچم‌داران حقوق بشر بزرگترین تروریست در جهان هستند و جنایت‌های مختلفی در نظام بین‌الملل انجام داده‌اند، یادآورشد: از دیدگاه امام خمینی(ره) رسانه‌ها مربی کشور بوده و نقش تربیتی در جامعه برعهده دارند.

سردار کرمی گفت: از دیدگاه امام راحل مطبوعات باید مدرسه سیار بوده و مردم را از مسائل روز آگاه و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی را بیان کنند.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی و شورآفرینی اصحاب رسانه در شهادت سردار سلیمانی و شهید حججی، گفت: رسانه‌ها در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند.

مسئول انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در چند سال گذشته حمایتی از اصحاب رسانه نشده و در بخش‌های آموزشی، معیشتی، نظارتی حمایتی از رسانه‌های استان انجام نمی‌شود.

رضا رحیم‌پور ادامه داد: رسانه‌های استان رها شده‌اند اگرچه انجمن صنفی خبرنگاران در  زمینه معیشت ورود کرده تا بخشی از مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به فعالیت ۸۱ رسانه در استان زنجان، گفت: یارانه پرداخت شده به رسانه‌های زنجان چنگی به دل نمی‌زد و گاهی به زیر ۳ میلیون تومان می‌رسد.

این مسئول برضرورت حل مشکلات بیمه‌ای اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: در دولت گذشته قول‌هایی داده شد اما هنوز عمل نشده است.

وی از تشکیل اتاق فکر رسانه استان برای تولید محتوا خبرداد و گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر