logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۴۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس خانه احزاب استان زنجان:

مردم از گرانی‌ها، تبعیض و بی‌عدالتی ناراحت‌اند

مردم-از-گرانی‌ها،-تبعیض-و-بی‌عدالتی-ناراحت‌اند
رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: مردم قبل از این که از گرانی‌ها ناراحت و ناراضی باشند و از تبعیض و بی‌عدالتی ناراضی‌اند.

به گزارش موج رسا; اکبر عباسی در نشست خبری با اشاره به قیام 19 دی مردم قم و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی‌(ره) و شهدا، اظهار کرد: طبق اساسنامه، طی دو هفته اخیر دومین دوره انتخابات خانه احزاب استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 42 حزب شناسنامه دار در استان زنجان فعال است، ابراز کرد: از بین 42 حزب شناسنامه دار در زنجان 9 نفر به عنوان اعضای اصلی خانه احزاب زنجان انتخاب شدند.

رئیس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه 7 کمیته در خانه احزاب وجود دارد، تصریح کرد: مسئولین این کمیته‌ها از بین اعضای اصلی خانه احزاب انتخاب شدند.

وی با اشاره به رویکرد خانه احزاب، عنوان کرد: ایجاد انسجام ما بین احزاب ضروری به نظر می‌رسد و این امر را سر لوحه کار خودمان قرار داده‌ایم.

عباسی بیان کرد: تقویت وفاق میان احزاب و تشکل های سیاسی، ممانعت از ایجاد احراب فصلی و بدون پشتوانه مردمی، تقویت اخلاق سیاسی، کادر سازی و تقویت مردم سالاری دینی، برگزار همایش های مختلف، تشویق مردم برای مشارکت های سیاسی حول منافع ملی، گسترش فرهنگ حزبی، دفاع از حقوق قانونی احزاب، برپایی نشست های مشترک بین احزاب، داوری بین گروها و احزاب سیاسی از کار های الویت‌دار خانه احزاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آخرین انتخابات ریاست جمهوری ما برای اولین بار در ستاد انتخابات استان زنجان عضو بودیم، افزود: اعضای کمیته انتخابات خانه احزاب برای نظارت در انتخابات حضور داشتند.

حزب واسط بین مردم و دولت است

رئیس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی احزاب مطالبه گری است، ابراز کرد: احزاب واسط بین مردم و دولت است و از این حیث احزاب می‌توانند مطالبه گری کنند.

وی بیان کرد: مردم به صورت هوشمندانه مطالبات را به مسئولان و عناصر احزاب می‌رسانند و احزاب نیز درخواست ها و مطالبات مردم را به مسئولان اعلام می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه مطالبه‌گری از سوی احزاب جدی خواهد بود، تصریح کرد: مطالبه‌گری با انصاف به مسئولان اعلام می‌شود و امیدواریم مسئولان نیز استقبال کنند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری در دو سطح عرضی و طولی انجام می‌شود، عنوان کرد: مطالبات عرضی ارجحیت اورژانسی دارد و در بحث گرانی ها دولت باید اورژانسی عمل کند.

رئیس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه علی رغم وجود کالا در بازار قیمت ها یکسان نیست و در این موضوع دولت باید اورژانسی عمل کند تا مردم به مضیقه نیفتند، افزود: رئیس جمهور به صورت شبانه روزی به دنبال انجام کارها است امیدوارم سایر مسئولان نیز مانند ایشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه انتصابات حق مسلم دولت ها است و در این راستا نباید سهم خواهی کرد، ادامه داد: در خصوص انتصابات باید دولت را کمک کرد و از دولت انتظار می‌رود افراد سالم، صالح،پاک دست، متخصص و جوان را منصوب کند.

عباسی با بیان اینکه متاسفانه فعالیت های حزبی در این استان دشواری هایی دارد و عناصر احزاب هزینه دارد، ابراز کرد: اگر به اقتصاد و اجتماع و عدالت توجه نشود توسعه سیاسی شکل نمی‌گیرد.

احزاب باید به دنبال توسعه عدالت باشند

وی با بیان اینکه مسئولان چه قبول داشته باشند چه نداشته باشند حزب یک عقیده و یک مرجع است، تصریح کرد: مشارکت‌های احزاب باید به دنبال توسعه عدالت باشد.

رئیس خانه احزاب استان زنجان با بیان اینکه ولایت ستون خیمه انقلاب است و ما باید از ولایت حمایت کنیم، عنوان کرد: ما مدیون ولایت فقیه هستیم و ولایت فقیه تا به امروز واقعا جامعه را خوب هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه 42 حزب شناسنامه دار در استان زنجان فعالیت دارد، ادمه داد: 5 حزب نیز در استان در حال اخذ مجوز ها هستند.

عباسی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه خانه احزاب مبارزه با تبعیض است، تصریح کرد: مردم قبل از این که از گرانی ها ناراحت و ناراضی باشند از تبعیض و بی عدالتی ناراضی اند.

وی با بیان اینکه در جایی مانند تهران در اولین روز شهردار تهران انتخاب شد، تاکید کرد: در تعیین شهردار ما از تمامی شهرهای سراسر کشور عقب هستیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر