logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۴۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

واکسینه شدن ۷۵ درصد زنجانی‌ها در برابر کرونا/ مقابله با اومیکرون با تکمیل زنجیره تزریق واکسن

واکسینه-شدن-۷۵-درصد-زنجانی‌ها-در-برابر-کرونا-مقابله-با-اومیکرون-با-تکمیل-زنجیره-تزریق-واکسن-
استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد جمعیت هدف استان در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده و ۲۲۰ هزار نفر هیچ نوع واکسنی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد کرونای استان زنجان با اشاره به ورود سویه جدید کرونا به استان زنجان، برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج باید در این زمینه همکاری نمایند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه بیماری کرونا، ادامه داد: آرامش کنونی جامعه محصول افزایش واکسیناسیون و تزریق دوز سوم واکسن است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر ۷۵ درصد جمعیت هدف استان در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده و ۲۲۰ هزار نفر هیچ نوع واکسنی دریافت نکرده‌اند.

استاندار زنجان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند در معرض خطر بوده و این موضوع می‌تواند به قیمت جان آنها تمام شود.

افشارچی یادآورشد: در حال حاضر اولویت برای پیشگیری از همه‌گیری کرونا تزریق واکسن است که همه واکسن‌های وارداتی و داخلی از جمله پاستور تاثیرگذار هستند.

افشارچی با بیان اینکه در زمان حاضر واکسن به اندازه کافی در استان وجود دارد و در این خصوص مشکلی نداریم، افزود: از مردم درخواست میکنیم پروسه واکسن را تکمیل کرده و از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند تا شاهد اوج گیری سویه جدید نباشیم.

وی برضرورت قرنطینه بیماران تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به مردم مهم است و باید دستگاه‌های متولی موارد مشکوک سویه جدید را شناسایی و نظارت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر