logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان:

۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای بازآفرینی در استان زنجان هزینه شده است

۴۰۰-میلیارد-ریال-برای-اجرای-طرحهای-بازآفرینی-در-استان-زنجان-هزینه-شده-است
رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش موج رسا; مهدی جعفری به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان زنجان اجرا می‌شود اشاره کرد و اظهار کرد: ۲ کتابخانه و سرای محله در قالب طرحهای بازآفرینی در شهر زنجان در حال اجرا است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.  

وی تصریح کرد: کتابخانه و سرای محله  شهرستان ابهر واقع در حسین آباد ابهر هم در حال تحویل است.  

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان دو سالن ورزشی از محل اعتبارات باز آفرینی تکمیل شده است، ادامه داد: اگر برای این دو سالن ورزشی منابع مالی تامین شود به زودی تحویل داده خواهد شد.  

جعفری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی در منطقه نجف آباد شهر زنجان، مرمت «سرای پاشا» در بازار زنجان، آسفالت معابر در محله اسلام آباد شهر زنجان، سالن ورزشی اسلام آباد، بهسازی معابر و فضای تفریحی و ورزشی در شهرستان قیدار در محله کوی شریعتی از پروژه‌های اجرا شده  این اداره است.  

وی بیان داشت: همچنین بهسازی معابر محله شهید مطهری شهر خرمدره، احداث فضای تفریحی و ورزشی «سردار جنگل» در خرمدره نیز به اتمام رسیده است.  

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تامین قیر برای معابر  بافتهای فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار نیز انجام شده است.  

جعفری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از 3 هزار تن قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر