logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

حذف تصاویر و کلیدواژه‌های سردار سلیمانی در فضای مجازی، نشانه نگرانی از نفوذ انقلابیگری و شهادت‌طلبی دارد

حذف-تصاویر-و-کلیدواژه‌های-سردار-سلیمانی-در-فضای-مجازی،-نشانه-نگرانی-از-نفوذ-انقلابیگری-و-شهادت‌طلبی-دارد
امام جمعه خرمدره گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی بدانند که فرهنگ غنی ایرانی ـ اسلامی، نیازی به مکمل‌های غربی ندارد چرا که ترکیب فرهنگ آلوده غربی با فرهنگ زلال الهی، نتیجه‌ای جز انحراف فکری، عقیدتی و انحطاط فرهنگی و اجتماعی نخواهد داشت.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن قدردانی از حرکت خودجوش مردمی در برگزاری مراسم پُرشور در ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: عشق به اهل بیت(علیهم‌السلام) ریشه در اَعماق جان عُشاق دارد.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با فرهنگ مُنحط و منحوس غربی، ترویج سبک زندگی برآمده از سیره اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی بدانند که فرهنگ غنی ایرانی ـ اسلامی، نیازی به مکمل‌های غربی ندارد چرا که ترکیب فرهنگ آلوده غربی با فرهنگ زلال الهی، نتیجه‌ای جز انحراف فکری، عقیدتی و انحطاط فرهنگی و اجتماعی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به 17 دی، سالروز کشف حجاب توسط رضاخان قُلدر و جنایتکار ابراز کرد: ایران، هویتی مبتنی بر حیا، عفاف و حجاب داشته و بدحجابی مرسوم در جامعه امروز، ربطی به فرهنگ ایرانی ـ اسلامی نداشته و ریشه در هجمه‌هایی است که رضاخان جنایتکار به دلیل سرسپردگی به غرب، تلاش در پیاده‌سازی اجباری آن کرده و امروز هم برخی غربگرایان دچار خودبیگانگی به دنبال تثبیت آن هستند.

امام جمعه خرمدره در خصوص اهمیت حجاب بیان کرد: یکی از روش‌های طرفداران برهنگی، ترویج ابتذال در تفسیر متون دینی از جمله آیات قرآن بر اساس هرمنوتیک منحط غربی است.

وی گفت: لازم است مسئولان فرهنگی برای برخورد با ابتذال در تفسیر از مجامع رسمی دینی به‌ویژه حوزه‌های علمیه حمایت کنند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تجلیل پُرشکوه مردم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن آن که نشان از عمق نفوذ انقلابیگری و شهادت‌طلبی دارد در عین حال جبهه استکبار را به شدت نگران کرده است.

وی تصریح کرد: حذف تصاویر و کلیدواژه‌های مربوط به سردار سلیمانی در رسانه‌ها وشبکه‌های اجتماعی وابسته به غرب، نشان از این نگرانی‌ها دارد.

امام جمعه خرمدره با اشاره به برخورد حذفی جبهه استکبار با مطالب مربوط به سردار سلیمانی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دروازه‌بانی درست اطلاعات در فضای مجازی در برابر استبداد اطلاعاتی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات بدون اخلال در دریافت و ارسال اطلاعات در شبکه جهانی اطلاعات، یک وظیفه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده و از وظایف مسئولان مرتبط با این عرصه است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های آمریکا و نایبان آن‌ها در یمن گفت: توقیف کشتی نظامی امارات ضمن تغییر موازنه نظامی به نفع یمن و نزدیک کردن پیروزی در برابر ائتلاف ضد یمن، نشان از هوشمندی و اشراف نیروهای حزب‌الله یمن در عرصه دریا بوده‌ و حرکت رو به جلوی محور مقاومت در منطقه به شمار می‌رود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر