logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۴۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

معنویت و اخلاص حاج قاسم باعث شد مهر ایشان در دل ملت ایران بنشیند/ عرض ارادت تمامی ملت ایران به سردار سلیمانی در تشییع پیکرش

معنویت-و-اخلاص-حاج-قاسم-باعث-شد-مهر-ایشان-در-دل-ملت-ایران-بنشیند-عرض-ارادت-تمامی-ملت-ایران-به-سردار-سلیمانی-در-تشییع-پیکرش
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، گفت: مردم سراسر ایران در تشییع پیکر این شهید عرض ارادت خود را با حضور پرشورشان به این شهید اعلام کردند.

حجت الاسلام تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار کرد : اگر ما بخواهیم شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم و از ایشان در سبک زندگی خودمان الگو برداری کنیم باید در مرحله اول شاخص های اسلام را بشناسیم.

وی با بیان اینکه بعد از شناخت شاخص های اسلام باید شاخص های مکتب امام خمینی(ره) را شناخت تا بتوانیم مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم، ابراز کرد‌: اگر ما شاخص های اسلام و مکتب امام خمینی رحمة الله علیه را شناختیم می‌توانیم مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از اسلام و سیره معصومین علیه السلام است، افزود: سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مبانی اسلامی بوده و اولین شاخصه مکتب سلیمانی مردمی بودن این سردار اسلام بود.

تیموری با بیان اینکه سردارسلیمانی عمیقاً بر این باور بود که مردم ولی نعمت ما و این انقلاب هستند، عنوان کرد: اگر مردم در صحنه باشند و پیوند مردم با ولایت و انقلاب باشد این انقلاب قوی‌تر و اقتدار بیشتری کسب کرده و روزبه‌روز قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در زمانی که پیوند میان مردم و ولایت و انقلاب باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند این انقلاب را به ضعف و نابودی بکشاند، افزود: سردار سلیمانی عمیقاً باور داشت که انقلاب باید با مردم باشد و مردم از این انقلاب دفاع، محافظت و پاسداری کنند،

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هر جایی بحث می‌شد می‌گفتند این انقلاب برای مردم است و ما مدیون مردم بوده و ما خدمتگزار و خادم مردم هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره می‌گفتند که این برای ما افتخاری است که از این ملت دفاع کنیم، ادامه داد: سردار سلیمانی همواره با مردم بود و مرجع دردمندان این نظام بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دفاع مقدس، سیل، زلزله و هر جایی که مردم نیاز داشتند حضور داشت، ابراز کرد: شهید سلیمانی این کار را نه فقط برای کشور ایران بلکه در کشورهایی همچون سوریه و عراق نیز انجام دادند.

تیموری با اشاره به نقش حاج قاسم در پیروزی کشورهای عراق و سوریه در برابر داعش، تصریح کرد: امروزه ما می‌بینیم که مردم این کشورها به چه میزان به این شهید ابراز علاقه می‌کنند و چه مقدار او را به خاطر این کارها دوست دارند.

وی با بیان اینکه عقلانیت و معنویت یکی دیگر از شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی است، عنوان کرد: حرکت این شهید بزرگوار در همراهی و دفاع از این نظام همراه با عقلانیت و معنویت بود و رهبری هم در خصوص حاج قاسم سلیمانی می‌فرمایند: این شهید بزرگوار شجاع و با تدبیر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایشان با تدبیر و خرد و آینده‌نگری حرکت می‌کرد، ادامه داد: این شهید والامقام در تمامی ماموریت‌ها با عقلانیت و تدبیر، اندیشه، آینده نگری، و برنامه‌ریزی مأموریت را به پایان رسانده است.

وی با بیان اینکه معنویت یکی دیگر از شاخص‌های اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی است، بیان داشت: یکی از مولفه‌های پیروزی و محبوبیت حاج قاسم معنویت ایشان بود.

تیموری با بیان اینکه نمی‌شود در تشییع پیکر یک فرد عادی این حجم از جمعیت حضور داشته باشد، تصریح کرد: معنویت و اخلاص این شهید والا مقام موجب این شد که محبت این شهید در دل کوچک و بزرگ نوجوان و جوان و سالمند بیفتد و در تشییع پیکر این شهید حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران در تشییع پیکر این شهید عرض ارادت خود را به این شهید اعلام کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه‌های مکتب سلیمانی دشمن شناسی و بصیرت است، عنوان کرد: خداوند در قرآن برای دشمن شناسی و شناخت حیله‌های دشمن تاکید دارد و این خصوصیت در مکتب حاج قاسم سلیمانی یکی از شاخصه‌های اصلی مکتب این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه زمانی که داعش در بیرون از مرزها، اسلام و انقلاب را تهدید می‌کرد این شهید با آنان در خارج از مرزهای ایران می‌جنگید، افزود: سردار سلیمانی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه می‌کند و نمی‌گذارد که داعش به داخل کشور برسد و انقلاب را دچار مشکل کند.

تیموری با بیان اینکه یکی دیگر از شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و تبعیت از ولایت است، خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و تبعیت از ولایت را به صورت عملی نشان داد و اثبات کرد.

وی با اشاره به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: در فرازی از وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی آمده است که خیمه ولایت را رها نکنید که خیمه رسول الله است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پایداری و استقامت این سردار رشید اسلام برای تمامی مردم یک الگو است، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی در گردنه‌های سخت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور داشت و نماد یک فرد مقاوم و صابر است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر