logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران:

کاهش میزان مصرف گاز با همراهی مردم و صنایع امکانپذیر است

کاهش-میزان-مصرف-گاز-با-همراهی-مردم-و-صنایع-امکانپذیر-است-
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اعمال محدودیت‌هایی برای صنایع در زمینه مصرف گاز، گفت: امیدواریم با کاهش میزان مصرف در یک ماه آینده مردم و صنایع شرکت گاز را همراهی کنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

به گزارش موج رسا; سید جلال نور موسوی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهارداشت: همه تلاش حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت بود که تا به امروز این پرچم ماندگار مانده است که امیدواریم در دستان صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عج) قرار گیرد.

وی ادامه داد: تغییرات همیشه پرفایده بوده است و مهندس احمدلو با دقت فنی درجه بالا و روحیه جهادی فعالیت کرده است که از زحمات ایشان تقدیر می‌شود.

این مسئول یادآورشد: در ادامه مسیر خدمات رسانی در خدمت آقای سلیمانی نژاد هستیم که امیدواریم در استان منشا خیر بوده و خدمات ارزنده‌ای به مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان ارائه شود.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در ستاد ملی گاز با تغییر رویکرد مواجه هستیم که استمرار جریان گاز از مهمترین مسائل برای افزایش بهره‌وری است.

نور موسوی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در استان زنجان، افزود: تعمیرات دوره‌ای باید بر اساس تکنولوژی روز انجام شود تا کارآیی لازم را شاهد باشیم.

وی برضرورت برگزاری مانورها برای انجام اقدامات موثر برای پیشگیری از بروز، مقابله با بحران‌ها و رفع حوادث تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات باید به روز بوده و از طریق وب سایت‌ها نیز امکانپذیر باشد.

این مسئول تصریح کرد: ریشه بروز فساد در ادارات باید خشکانده شود که توجه به دولت الکترونیک موجب کاهش فساد می‌شود.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران تقویت نیروی انسانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرورش نیروی انسانی برای ارتقا و شایسته سالاری باید مورد توجه باشد.

نورموسوی با بیان اینکه نیروی انسانی همواره باید مورد تکریم باشد، افزود: از ظرفیت خط گازرسانی در دو هفته گذشته کم شده است اما جریان گاز در خانه‌های مردم قطع نشده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌هایی برای صنایع در زمینه مصرف گاز، گفت: امیدواریم با کاهش میزان مصرف در یک ماه آینده مردم و صنایع شرکت گاز را همراهی کنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.//ن 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر