logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۴۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

محورهای استان زنجان به دلیل بارش برف لغزنده است/ همه راههای ارتباطی زنجان باز است

محورهای-استان-زنجان-به-دلیل-بارش-برف-لغزنده-است-همه-راههای-ارتباطی-زنجان-باز-است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به دلیل بارش پراکنده برف در محورهای مختلف استان زنجان، نمک پاشی جاده‌ها برای تردد آسان انجام شده است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان زنجان در جریان بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای مختلف استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور زنجان – بیجار در گردنه سعید آباد، سلطانیه - قیدار –همدان در گردنه ساوین هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر محور زنجان – طارم، زنجان – تهم - چورزق نیز با بارش برف پراکنده مواجه است، ادامه داد: 10 کیلومتر از محور زنجان – قزوین و 45 کیلومتری جاده ترانزیت زنجان – قزوین نیز با بارش برف مواجه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از انجام عملیات نمک پاشی در جاده‌های استان زنجان خبرداد و گفت: در حال حاضر تردد روان در جاده‌های استان امکانپذیر است.

یوسفی گفت: ضروری است رانندگان برای عبور از محورهای کوهستانی در این فصل زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های روستایی استان نیز باز است، گفت: برای عبور از جاده‌های روستایی رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر