logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرماندار ابهر خبر داد

جذب 500 نیرو در بیمارستان الغدیر ابهر/ تجهیرات بیمارستانی در مرحله نصب هستند

جذب-500-نیرو-در-بیمارستان-الغدیر-ابهر-تجهیرات-بیمارستانی-در-مرحله-نصب-هستند

معاون فرماندار ابهر از جذب 500 نیرو در بیمارستان 235 تختخوابی الغدیر ابهر خبر داد.

نعمت جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز جذب نیرو در بیمارستان 235 تختخوابی ابهر اظهار کرد: اطلاعیه‌ای در بحث جذب نیرو صادر شده و قرار است آزمونی نیز در این خصوص برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار است 500 نفر نیرو برای بیمارستان ابهر جذب شود، ابراز کرد: این 500 نفر شامل پزشک، پرستار، خدمه، راننده و دیگر پرسنلی که برای یک بیمارستان نیاز است، خواهند بود.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به اینکه تجهیزات بیمارستانی وارد ابهر شده است، عنوان کرد: این تجهیزات در مرحله نصب و راه اندازی هستند.

وی با بیان بیمارستان الغدیر از نظر تاسیسات و بحث ساخت و ساز آماده است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که سبب شده افتتاح بیمارستان ابهر به ماه‌های آینده موکول شود بحث نصب تجهیزات و جذب نیروی انسانی مورد نیاز است.

جلیلی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تا بیمارستان ابهر هر چه سریع تر افتتاح شود، گفت: با بهره برداری از این بیمارستان خدماتی شایسته‌ای در بحث درمانی به مردم عزیز شهرستان ابهر و شهرستانهای همجوار ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش وزارت بهداشت در ارائه تجهیزات پزشکی به این بیمارستان اضافه کرد: همه تجهیزات مورد نیاز از طرف وزارتخانه تامین شده است.

معاون فرماندار ابهر در مورد زمان افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: با تکمیل نصب تجهیزات پزشکی و جذب نیرو بلافاصله این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

بیمارستان ابهر در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار و ۷۲۱ متر مربع احداث می‌‌شود مطالعات و طراحی آن از سال 86 آغاز شده است.

این بیمارستان دارای بخشهای بستری، اوژانس، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، آی سی یو و سی سی یو است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر