logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

امپراتوری رسانه‌ای استکبار در پرده گذاشتن بر حقیقت سردار سلیمانی موفق نخواهد شد

امپراتوری-رسانه‌ای-استکبار-در-پرده-گذاشتن-بر-حقیقت-سردار-سلیمانی-موفق-نخواهد-شد
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف نام، تصویر و پُست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی گفت: مستکبرین عالَم و امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها هرچه تلاش کنند که پرده بر روی حقیقت سردار سلیمانی بیندازند، موفق نخواهند شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم بود و ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان به خوبی این موضوع را درک کردند.

وی با اشاره به حذف نام، تصویر و پُست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی خاطرنشان کرد: مستکبرین عالَم و امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها هرچه تلاش کنند که پرده بر روی حقیقت سردار سلیمانی بیندازند، موفق نخواهند شد.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: عظمت و نورانیتی که در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، روزبه‌روز تجلی بیشتری در سطح جهان پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی، خون بزرگی است، گفت: خون شهید سلیمانی، در نهایت منجر به سقوط استکبار جهانی و اضمحلال آمریکای تروریست خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران اسلامی، قدر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌داند، ابراز کرد: ملت ایران از سرمایه عظیمی که با فداکاری آن شهید بزرگوار به وجود آمده در جهت تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب حداکثر استفاده را خواهد کرد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر