logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۴۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مشاوره ویژه سردار سلیمانی:

سردار سلیمانی قهرمان جنگ نرم و در نزدیک شدن به دشمن سر آمد بود

سردار-سلیمانی-قهرمان-جنگ-نرم-و-در-نزدیک-شدن-به-دشمن-سر-آمد-بود
مشاوره ویژه سردار سلیمانی سردار سلیمانی را قهرمان جنگ نرم عنوان کرد که در کار اطلاعات، عملیات و نزدیک شدن به دشمن سر آمد بود.

سردار احمد کریم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب مورد توجه قرار دهیم و برای فهمیدن مکتب این سردار بزرگ اسلام باید با نگاه او مسائل را درک کنیم.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری مکتب سردار سلیمانی درس آموز بوده و در این مکتب شاگردانی تربیت می‌شوند که در سپاه قدس افتخار آفرین هستند، افزود: باید فصل‌های دروس این مکتبخانه مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مکتب اسلام زمانی که جهان از چند خدایی رنج می‌برد به کمک بشریت آمد و با مبعوث شدن پیامبر گرامی اسلام و کتاب مقدس قرآن انسان به مقصد نهایی راهنمایی شد و پس از پیامبر گرامی اسلامی نیز 12 نفر به عنوان الگو و صاحبان مکتب اسلام به جامعه اسلامی معرفی شدند.

مشاوره ویژه سردار سلیمانی با بیان اینکه همانگونه که سردار سلیمانی در سخنرانی‌های خود بیان می‌کرد، زمانی اسلام توسط صهیونیسم و یهیودی‌های به قهقهرا رفت و جنگ‌های صلیبی در جهان رخ داد، اما انقلاب اسلامی اسلام را احیا کرد و نیروهای ارزشی همچون سردار سلیمانی، اجازه ندادند بار دیگر اسلام در معرض خطر قرار گیرد.

سردار کریم‌پور با بیان اینکه سردار سلیمانی در محور مقاومت عامل اتحاد نیروها بود و حتی بزرگان نظامی این کشورها را برای از بین بردن داعش متحد کرد، افزود: سردار سلیمانی موجب شد تا فرماندهان سوری بیشتر در جریان جنگ قرار گرفته و همراهی کنند.

وی تصریح کرد: در مکتب سردار سلیمانی امام خمینی (ره) ذخیره 60 ساله حوزه علمیه و علمای قم بود که 4 کار مهم را برای زنده نگه داشتن اسلام، شیعه و ایران انجام داد و امروز مقام معظم رهبری مدیریتی دارد که توطئه‌های چند ساله برنامه‌ریزی شده دشمنان را در یک ساعت سخنرانی نقش برآب می‌کند.

این مسئول با اشاره به ویژگی دفاع از حقوق مظلومان شهید سلیمانی، گفت: حذف نام و عکس سردار سلیمانی از پلتفرم‌های خارجی به دلیل عظمت و قدرت ایشان در جهان است.

مشاوره ویژه سردار سلیمانی با بیان اینکه حذف نام و عکس سردار سلیمانی نشان از قدرت سردار سلیمانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد، افزود: سردار سلیمانی بازویی از قدرت نظام در ید رهبریت بود و دشمن می‌خواهد این قدرت را از نظام اسلامی بگیرد.

سردار کریم‌پور سردار سلیمانی را قهرمان جنگ نرم عنوان کرد که در کار اطلاعات، عملیات و نزدیک شدن به دشمن سر آمد بود، افزود: سردار سلیمانی جنگ نرم دشمنان را با شناخت ویژه‌ای که از حرکت‌های دشمن داشت خنثی می‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی تواضع و فروتنی و مهربانی سردار سلیمانی، گفت: در شرایطی که سردار سلیمانی در میدان جنگ بود و صدای توپ، تانک و گلوله می‌آمد به تهران زنگ می‌زد و می‌گفت امروز که برف آمده برای آهوانی که از بالای کوه به دامنه آمده‌اند، غذا ببرید که این نشان دهنده عطوفت و مهربانی  این سردار دل‌ها است.

این مسئول ادامه داد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد سردار سلیمانی به عنوان مکتب مورد توجه بوده و با استفاده از سرفصل‌های این مکتب به جنگ با دشمنان رفت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر