logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۴۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

مدیریت سردار سلیمانی موجب وحدت نیروها در محور مقاومت شد/ افزایش ارتباط قلبی و عاطفی ملت ایران و عراق با حضور سردار سلیمانی

مدیریت-سردار-سلیمانی-موجب-وحدت-نیروها-در-محور-مقاومت-شد-افزایش-ارتباط-قلبی-و-عاطفی-ملت-ایران-و-عراق-با-حضور-سردار-سلیمانی
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار، ارتباط و مدیریت سردار سلیمانی در خصوص عزیزان، اطرافیان، نیروها، سیاسیون و اقشار مختلف جامعه موجب وحدت بین اقشار مختلف در محور مقاومت شد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از قله‌های تربیت انقلابی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مکتب تشیع است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگو و نمونه‌ای از تربیت کامل بسیجی، ولایی و شیعه در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، ادامه داد: سلوک فردی، اجتماعی، دینی، تواضع و محبت به مردم، ارتباط با اقشار مختلف و محبت و احترام به طیف‌ها و سلیقه‌ها از شهید سلیمانی الگوی نمونه‌ای برای جامعه اسلامی ارائه می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سردار سلیمانی نه تنها دارای فهم اجتماعی بالایی بودند بلکه با همه همسایگان از جمله کشور عراق ارتباط نزدیکی داشته و شخصیت‌های تاثیرگذار این کشور جذب رفتار سردار سلیمانی می‌شدند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی همه خصلت‌های بسیار والای قرآنی و اسلامی و اهل بیتی را دارا بودند و این موضوع موجب می‌شد تا همگان جذب شخصیت ایشان شوند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه محبت، تواضع و عشق سردار سلیمانی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خیرخواهی نسبت به شیعیان و همسایگان کشور مثال زدنی بود، افزود: شهید ابوالمهدی المهندس با افتخار با یک بهجت قلبی بسیار بالایی در کنار شهید سلیمانی بود.

وی تصریح کرد: در کنار هم قرار گرفتن شهید سلیمانی و  شهید ابوالمهدی المهندس موجب شد تا ملت ایران و عراق از نظر قلبی و عاطفی ارتباط مستحکم‌تری داشته و اثبات برادری شده و در وادی عمل برای آرمان‌های اسلام، وحدت شیعه، حفظ آبرو، عزت و اتحاد اسلام جان فدا کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفتار، ارتباط و مدیریت سردار سلیمانی در خصوص عزیزان، اطرافیان، نیروها، سیاسیون و اقشار مختلف جامعه موجب وحدت بین اقشار مختلف در محور مقاومت شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی سردار سلیمانی را شمع محفل همه مردم ایران، نیروهای بسیجی، هئیتی‌ها و انقلابی‌ها معرفی کرد و افزود: ارتباطات مردمی سردار سلیمانی موجب شده بود تا بسیار از قوی‌تر از صرف فعالیت‌های نظامی ایشان محبوب در نزد مردم باشند.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: سردار سلیمانی علاوه بر مدیریت عالی همه مسائل نظامی برای تامین امنیت کشور و محور مقاومت با محبتی که بین فعالان محور مقاومت ایجاد کرد باعث شد امنیت مستحکم و پایداری در محور مقاومت ایجاد شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر