logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۴۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سردار سلیمانی سیاستمدار و استاد تمام در عرصه‌های دفاعی بود

سردار-سلیمانی-سیاستمدار-و-استاد-تمام-در-عرصه‌های-دفاعی-بود-
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ویژگی امر به معروف و نهی از منکر سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی سیاستمدار و استاد تمام در عرصه‌های دفاعی بود.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی شنبه شب در مراسم شب شعر میراث سلیمانی در زنجان، با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت شهید هادی طارمی در کنار سردار سلیمانی مایه افتخار و مباهات استان زنجان است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی در کشور تاریخ ساز شد، افزود: اگر حماسه ۹ دی در رفع توطئه‌های دشمنان توسط دوستان انقلاب، اندیشمندان و نخبگان جامعه روایت نشود دشمن با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای وقایع را وارونه روایت خواهد کرد.

این مسئول برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: اولین ویژگی مکتب سردار سلیمانی اخلاص عمل است که مقام معظم رهبری از این مکتب به عنوان مدرسه درس آموز نام بردند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: مکتب سردار سلیمانی بعداز شهادتش نیز برای همگان درس آموز بود و اخلاص ایشان سرمایه اجتماعی برای کشور محسوب می‌شود.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه ویژگی‌های سردار سلیمانی موجب شد تا مراسم‌های بیشماری در کشورهای مختلف برای سردار سلیمانی برگزار شود، افزود: سردار سلیمانی الگوی نیروهای مقاومت بود.

وی ولایت پذیری حاج قاسم سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های ایشان عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و این سربازی را حتی با پیشنهاد حضور در انتخابات ریاست جمهوری عوص نمی‌کرد.

این مسئول یادآورشد: سردار سلیمانی عملگرا، علاقه‌مند به مطالعه و خدمت رسان به مردم و اتحاد آفرین بود، ادامه داد: وی در جبهه مقاومت همه گرایش‌ها از  سوری‌ها، پاکستانی‌ها و افغانستانی‌ها و لبنانی‌ها را با تفکر راهبردی اتحاد و انسجام بخشید.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان توجه به خانواده شهدا را از دیگر ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: وی در همه حال به خانواده شهدا سر کشی می‌کرد.

سردار طهماسبی یادآورشد: سردار سلیمانی دشمن شناس، بصیر و ولایت مدار بود که همواره قهرمانان ملی را تکریم کرده و سیاسی بود اما سیاست زده نبود و جناحی عمل نمی‌کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی دارای جاذبه و دافعه بود و همانگونه که در عرصه جنگ در شام جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشت در خرابه‌های شام نیز به محرومان رسیدگی می‌کرد.

این مسئول با اشاره به ویژگی امر به معروف و نهی از منکر سردار سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی سیاستمدار و استاد تمام در عرصه‌های دفاعی بود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: حاج قاسم در فتنه‌ها گوش به فرمان ولایت بود همانگونه که هر جا به گوش فرمان بوده‌ایم موفق عمل کرده‌ایم اگرچه دشمن با همه امکانات و قوا علیه نظام اسلامی توطئه چینی می‌کند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه دشمن با دین ما کار دارد و از دین ما می‌ترسد، افزود: انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها به عنوان ام القرای جهان اسلام همچنان پایدار ایستاده و مقاومت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی نبود با داعش در همدان و کرمانشاه می‌جنگیدیم، گفت: خون شهدا به پای انقلاب ریخته شده و به همین دلیل با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، راه نظام اسلامی ادامه دارد.

این مسئول بیان داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است که باید هنرمندان و شعرا نیز با زبان هنر حامی حکومت و نظام اسلامی باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر