logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آشکار شدن قدرت مردم سالاری دینی برای عبور از مشکلات از نتایج حماسه ۹ دی است

آشکار-شدن-قدرت-مردم-سالاری-دینی-برای-عبور-از-مشکلات-از-نتایج-حماسه-۹-دی-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از نتایج حماسه ۹ دی آشکار شدن ظرفیت‌های انقلاب و قدرت مردم سالاری دینی برای عبور از مشکلات بود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضور در حماسه ۹ دی نتیجه نگاه، شناخت و بصیرت مردم است که این روز در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی از سه زوایه قابل بررسی است، افزود: چرایی و عوامل و زمینه‌های به وجود آورنده، آثار و نتایج آن و ضرورت پاسداشت این حماسه پس از ۱۲ سال قابل بررسی است.

کارشناس مسائل سیاسی یادآورشد: در پی شکست‌های متعدد آمریکا، صهیونیسم و  ایادی استکبار از وجود جرقه‌های انقلاب از سال ۱۳۴۲، اوج این حقارت با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده و موجب شکسته شدن ابهت آمریکا و استکبار جهانی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار حقارت در برابر نظام اسلامی را نپذیرفته و با نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف تلاش می‌کردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند، افزود: دشمنان با اتفاقات انتخابات سال ۸۸ و با تبلیغات و هزینه‌هایی که انجام داده بودند فکر می‌کردند مردم از انقلاب و نظام خسته شده‌اند و دنبال بهانه می‌گشتند تا افرادی را پیدا کنند که منافع آنها را تامین کند و در این میان چه کسانی بهتر از موسوی‌ها و کروبی‌ها که می‌توانستند نقشه‌های دشمنان را در داخل کشور عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: در انتخابات سال ۸۸ با شعار تقلب در انتخابات دشمنان سران فتته را علم کرده و تا حدی پیش رفتند که با فتنه‌گری نظام اسلامی را برانداز کرده و با این حضور خیابانی گسترده فاتحه انقلاب را بخوانند.

وی ادامه داد: وقتی این حرمت شکنی و  فرافکنی ایادی استکبار انجام و سران فتنه ساده لوحانه عمل کرده و این اقدامات به توهین به مراسم سوگواری امام حسین(ع) و اقدامات ساختارشکنانه و برپایی کارناوال‌‌های شادی به سبک عروسی و توهین به مقدسات و حمله به عزاداران حسینی ختم شد، مردم به صحنه آمده و توطئه‌ها را خنثی کردند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآورشد: فتنه‌گران زمانی که خط قرمزهای نظام اسلامی را کنار گذاشتند، مردم در سراسر ایران اسلامی به میدان آمده و در برابر فتنه‌گران ایستادگی کردند که اوج آن در حماسه ۹ دی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: قیام مردم ایران در ۹ دی به ویژه در دفاع از اسلام و ولایت موجب حفظ قوام و عزت نظام اسلامی شده و سیلی محکمی بر دهان ایادی استکبار  در داخل و خارج زده شد.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم ایران آگاه هستند و در زمان فتنه با بصیرت راه حق را انتخاب کرده و همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی در دفتر نظام اسلامی ماندگار و تاریخ ساز شد، افزود: یکی از نتایج حماسه ۹ دی آشکار شدن  ظرفیت‌های انقلاب و قدرت مردم سالاری دینی برای عبور از مشکلات بود.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی موجب ناکامی و منزوی شدن جریان فتنه و فتنه‌گران شد، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی حمایت خود را ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تقارن گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال با  سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی به اهمیت آن برای تجدید میثاق امت با ولایت افزوده است و امروز مردم ایران زمین مراسم حماسه ۹ دی را باشکوهتر برگزار می‌کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر