logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

خروش ملت ایران در 9 دی، تشخیص حق و باطل را امکان‌پذیر کرد

خروش-ملت-ایران-در-9-دی،-تشخیص-حق-و-باطل-را-امکان‌پذیر-کرد
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان و بصیرت ملت ایران در 9 دی 88 تجلی یافت و خروش ملت بابصیرت ایران اسلامی در این روز، تشخیص حق و باطل را برای همگان امکان‌پذیر کرد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 9 دی، روز فرقان است، اظهار داشت: 9 دی، روزی است که تشخیص حق و باطل بعد از فتنه‌ای 8 ماهه، آسان و راحت شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 فضای کشور به مدت 8 ماه، فضای غبارآلودی بود.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه در سال 88 با شعار الله اکبرِ انقلاب اسلامی به جنگ با انقلاب اسلامی آمده بودند، افزود: همین موضوع سبب شده بود که تشخیص حق و باطل برای برخی‌ها سخت شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایمان و بصیرت ملت ایران در 9 دی 88 تجلی یافت و خروش ملت بابصیرت ایران اسلامی در این روز، تشخیص حق و باطل را برای همگان امکان‌پذیر کرد.

وی گفت: فتنه‌ای که کار خود را با شعار الله اکبر شروع کرده بود، منجر به توهین به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و عزاداران آن امام مظلوم شده بود که سبب شکل‌گیری حماسه 9 دی شد.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه 9 دی را باید بزرگ بداریم، اظهار کرد: بزرگداشت و گرامیداشت 9 دی به همگان جهت تشخیص سریع‌تر و صحیح فتنه‌های پیش رو در آینده کمک خواهد کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر