logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

مسابقه کتابخوانی "از چیزی نمی‌ترسیدم" در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-"از-چیزی-نمی‌ترسیدم"-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی "از چیزی نمی‌ترسیدم" در خصوص زندگینامه خود نوشت سردار سلیمانی در دو بخش تولیدات محتوایی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

حسین شکوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در استان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه پشتبیانی از برگزاری نمایشگاه‌های فتنه تقلب از سوی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی انجام می‌شود، افزود: محتوای لازم در اختیار مجموعه‌های فرهنگی و مدارس قرار گرفته است.

این مسئول از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی "از چیزی نمی‌ترسیدم" در خصوص زندگینامه خود نوشت سردار سلیمانی در دو بخش تولیدات محتوایی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان خودشان را ارائه کرده و خوانش کتاب با همکاری شهرداری تا پایان این ماه مهلت دارد.

شکوری با اشاره به برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در 70 مدرسه استان زنجان در قالب نمایشگاه، گفت: چالش‌های وضعیت فعلی و آینده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: این جشنواره دانش‌آموزی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آن در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر