logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زنجان:

12.9 درصد گروه‌های هدف زنجان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

12.9-درصد-گروه‌های-هدف-زنجان-نوبت-سوم-واکسن-کرونا-را-دریافت-کردند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تاکنون 12.9 درصد گروه‌های هدف زنجان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات 12.9 درصد گروه‌های هدف استان زنجان که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، دوز سوم واکسن را در استان تزریق کرده‌اند.

وی گفت: افرادی که سه ماه از تزریق دوز دوم واکسن کرونا گذشته است باید برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه در مورد واکسن پاستور افراد با یک ماه فاصله از تزریق دوز دوم باید به مراکز تجمیع واکسن مراجعه کنند، افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز تزریق واکسن، نوبت سوم را دریافت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: امکان تزریق دوز دوم یا هر واکسنی که در مراکز تجمیع موجود است بر اساس ارائه مشاوره‌های لازم از سوی متخصصان وجود دارد.

صائینی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم افرادی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، حتما دوز سوم را تزریق کنند چرا که این موضوع اهمیت بسیاری در افزایش ایمنی در برابر سویه جدید با نام اومیکرون دارد.

وی گفت: توصیه اکید ما تزریق نوبت سوم واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19 است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر