logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

فقدان پلتفرم‌های داخلی ارزش‌های ملت ایران را مورد هجوم خارجی‌ها قرار می‌دهد/ ضرورت ارتقای پلتفرم‌های داخلی برای استفاده مردم

فقدان-پلتفرم‌های-داخلی-ارزش‌های-ملت-ایران-را-مورد-هجوم-خارجی‌ها-قرار-می‌دهد-ضرورت-ارتقای-پلتفرم‌های-داخلی-برای-استفاده-مردم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نداشتن پلتفرم‌های داخلی در کشور، ارزش‌ها و باورهای ملت ایران مورد هجوم خارجی‌ها قرار گرفته و گاهی مثل حذف عکس و نام سردار سلیمانی با استبداد رای در این فضا مواجه می‌شویم.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه مدیریت کشور در فضای مجازی بسیار ضعیف است و همواره مدیریت این فضا به دلیل استفاده از پلتفرم‌های خارجی توسط سایر کشورهای دارای این پلتفرم‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به حذف نام و عکس سردار سلیمانی در پلتفرم‌های خارجی، بیان داشت:  باید اعتماد مردم به استفاده از پلتفرم‌های داخلی افزایش یابد تا با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت ارتقای پلتفرم‌های داخلی برای استفاده مردم تاکید کرد و گفت: باید این ارتقا به گونه‌ای انجام شود که مردم بتوانند امورات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود را به نحو مطلوبی انجام دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی میزان ترافیک اینترنت در ایران را نسبت بین‌الملل 80 به 20 عنوان کرد و گفت: مردم در چنین فضایی نمی‌توانند به اهداف خود برسند و به همین دلیل به پلتفرم‌های خارجی روی می‌آورند.

طاهری گفت: به دلیل نداشتن پلتفرم‌های داخلی در کشور، ارزش‌ها و باورهای ملت ایران مورد هجوم خارجی‌ها قرار گرفته و گاهی مثل حذف عکس و نام سردار سلیمانی با استبداد رای در این فضا مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در برابر پلتفرم‌های خارجی اقتدار لازم را نداریم، افزود: باید دولت و مجلس به سمت اقتدار بخشی به پلتفرم‌های داخلی حرکت کنند تا شاهد چنین رفتاری با عقاید و باورهای مردم ایران نباشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر