logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۴۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جهان پهلون نصیری:

سردار سلیمانی به خاطر آرامش ما جان خود را فدا کرد/ نام سردار سلیمانی را می‌شنوم احساس غرور می‌کنم

سردار-سلیمانی-به-خاطر-آرامش-ما-جان-خود-را-فدا-کرد-نام-سردار-سلیمانی-را-می‌شنوم-احساس-غرور-می‌کنم
جهان پهلون نصیری با اشاره به رشادتهای سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی برای آرامش ما جان خود را فدا کرد.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه من وطن پرست هستم، اظهار کرد: به من پیشنهادهایی شده است تا از ایران برم و در کشور های دیگری کشتی بگیرم.

وی با بیان اینکه برخی به من می‌گویند که من اشتباه کرده‌ام که از ایران نرفته‌ام، اما من به خاطر اعتقاداتی که دارم اصلا پشیمان نیستم، ابراز کرد: کشور آذربایجان می‌خواست که من با پرچم آن کشور کشتی بگیرم اما من نرفتم چرا که دوست دارم فقط با پرچم ایران بالا بروم.

جهان پهلون نصیری با اشاره به علاقه‌مندی خود به اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های نظامی و ورزشی، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در حوزه نظامی سرآمد و یک الگو کاملی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه سردار سلیمانی به دست منفور ترین افراد به شهادت رسید، عنوان کرد: امیدوارم که بتوانیم راه این شهید والا مقام را ادامه دهیم.

قهرمان جهانی کشتی با بیان اینکه باید قدر شهدا را بیشتر از این ها بدانیم و در راستای ترویج راه شهدا قدم برداریم، ابراز کرد: ما شرمنده شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای مدیران دولتی و کشوری یک الگو است و مدیران دولتی باید مانند ایشان رفتار کنند، ادامه داد: متاسفانه اکنون اکثر مسئولان دولتی ادعا می‌کنند که سردار سلیمانی برای آن‌ها الگو است اما در عمل این را نشان نمی‌دهند.

نصیری با اشاره وضعیت مالی سردار سلیمانی و ساده زیستی این شهید والا مقام، عنوان کرد: سردار سلیمانی بسیار ساده زیست بودند و برای ایجاد امنیت در منطقه و کشور واقعا تلاش کردند و مدت کمی را کنار خانواده بودند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، سردار همدانی و تمامی شهدای مدافعان حرم برای آرامش ما جان خود را فدا کردند، تاکید کرد: ای کاش مسئولان دولتی یک هزارم عملکر سردار سلیمانی را داشته باشند و مانند او عمل کنند.

جهان پهلوان نصیری با بیان اینکه سردار سلیمانی کسی است که بسیار شجاع بود، تاکید کرد: مسعود بارزانی در خاطرات خود می‌گوید: زمانی که عراق توسط داعش تصرف شده بود به سردار سلیمانی زنگ زدم و گفتم که عراق را تصرف می‌کنند و ما در حال سقوط هستیم، سردار سلیمانی گفت اگر 24 ساعت مقاومت کنید من می‌آیم و سردار آمد و عراق را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه زمانی که دشمان می‌شنیدند که سردار سلیمانی در منطقه است، لرزه بر اندام آنها می‌افتاد، ابراز کرد: این اقدامات سردار موجب افتخار و غرور ملی است.

نصیری با بیان اینکه زمانی که نام سردار سلیمانی را می‌شنوم احساس غرور می‌کنم، افزود: به خاطر آنکه سردار سلیمانی و سردار همدانی را بسیار زیاد دوست دارم سعی می‌کنم مطالعات زیادی در خصوص این شهدا داشته باشم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر