logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۴۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت حماسه 9 دی

ویژه-برنامه‌های-صداوسیمای-مرکز-زنجان-برای-گرامیداشت-حماسه-9-دی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن نهم دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران در لبیک گویی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان برنامه‌های مختلفی را آماده پخش کرده است.

به گزارش موج رسا; محسن لطیفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت سیما در قالب مستند گزارشی« بصیرت »در دو قسمت40 دقیقه‌ای، ابعاد مختلف حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه  را بررسی خواهد کرد که این برنامه پس از خبر ساعت 20 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هشتم و نهم دی ماه از شبکه اشراق پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین برنامه زنده « بصیرت حماسه سی»  از ساعت21 پنجشنبه شب با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی به تاثیرات این حرکت عظیم ملی خواهد پرداخت و سایر برنامه‌های روتین سیما مانند "زنجانا سلام"، "خانواده " و "گجه لر " هم بصورت ویژه به این موضوع پرداخت خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه اجتماع مردمی در حسینیه اعظم زنجان هم از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد، افزود: پخش سیما هم با اختصاص دو فیلم سینمایی، کلیپ و سرود، بیانات رهبری و مستندهای تامینی به استقبال یوم‌الله نهم دی می‌‎رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه معاونت صدای مرکز زنجان بمنظور گرامیداشت این حماسه باشکوه ویژه برنامه‌هایی را آماده پخش کرده است، یادآور شد: «بصیرت گونی» عنوان برنامه‌ای است که بمناسبت حماسه نهم دیماه، بمدت 55 دقیقه با حضور صاحب نظران و تشکل‌های دانشجویی، ابعاد مختلف این حماسه تاریخی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

لطیفی بیان داشت: از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به گزارش مردمی؛ گزیده بیانات رهبری و سرود اشاره کرد و بصیرت گونی از ساعت 9 صبح روز 5 شنبه نهم دیماه بمدت یک ساعت میهمان شنوندگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مستندهای غبار فتنه و بصیرت، پوشش کامل برنامه اجتماع مردمی در حسینیه اعظم، درکنار 10سرود، 2 ووکس پاپ، 70اسلاید رادیو پیام و پرداخت در برنامه‌های روتین از سایر پیش‌بینی‌های معاونت صدا در گرامیداشت نهم دیماه است.

این مسئول ادامه داد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید2 گزارش خبری تبیینی و رویدادی، گزارش ویژه گردهمایی نهم دیماه در حسینیه اعظم و 14 گزارش خبری شهرستان‌ها به استقبال این مناسبت‌ها خواهد رفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید قطعات کوتاه با موضوع بصیرت، اینفوگرافیک، پوستر، پخش زنده در فضای مجازی و پویش روز بصیرت و تولید اینفوگرافیک راجع به کلید واژه‌ها و سخنان رهبر فرزانه انقلاب پیرامون 9 دی، همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر