logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

تشریح برنامه های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

تشریح-برنامه-های-سالگرد-شهادت-سردار-حاج-قاسم-سلیمانی
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش موج رسا; سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی ۳ ماه است در تهران شکل گرفته گفت: ستاد بزرگداشت سردار دلها به عنوان متولی مراسمات رسمی مقدمات حضور آحاد مردم را فراهم می کند؛ همچنین ستاد مردمی با حضور مردم ، مساجد و هیات‌ها تشکیل شده است.


وی با اشاره  به برنامه های اجرایی ستاد عنوان کرد: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه و دهه بصیرت همراه شده و از این رو روز ۱۰ تا ۲۰ دی را ایام بزرگداشت شهید سلیمانی در نظر گرفتیم.

رییس ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی گفت: ۱۰ دی همایش یاران و همرزمان شهید سلیمانی برگزار و یاران شهید از خاطرات شهید سلیمانی سخن خواهند گفت که در این مراسم یکی از فرماندهان نزدیکان به حاج قاسم حضور خواهد داشت.

سردار حسن زاده گفت: در روز ۱۱ دی اجتماع دختران حاج قاسم را برگزار خواهیم کرد؛ ستاد مردمی با حضور زنان و دختران پایتخت در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۱۲ دی مراسم بزرگداشت بازاریان و اصناف در مسجد امام خمینی و همچنین کنگره ادب و شعر بین المللی را در تالار اندیشه حوزه هنری خواهیم داشت.

سردار حسن زاده گفت:در ۱۳ دی در مصلای تهران مراسم ملی و اصلی بزرگداشت سردار دلها از ساعت ۱۴ با حضور همه اقشار ملت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ ادامه داد: در روز ۱۴ دی همایش کارمند تراز حاج قاسم را برگزار خواهیم کر؛ کمیسیونی نیز راه اندازی شده برای شناسایی کارمند تراز حاج قاسم که از بین ۱۱۰ کارمند شایسته ترین فرد انتخاب و در سالن اجلاس سران تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز ۱۵ دی آحاد کارگران عزیز تهران در حرم امام خمینی حضور پیدا کرده و با حاج قاسم میثاق می بندند تا در عرصه تولید همان مسیر جهادی حاج قاسم را دنبال کنند؛ همچنین در این روز مراسم وداع و انس با شهدا را در مصلای تهران خواهیم داشت.

رییس ستاد  بزرگداشت شهادت حاج قاسم ادامه داد: ۲۵۰ شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا در سراسر کشور برگزار می شود که در مصلای تهران وداع با شهدا برگزار می شود.

سردار حسن زاده با اشاره به سالروز بمباران عین الاسد گفت: نماز جمعه در تهران همزمان با سالروز بمباران عین الاسد برگزار خواهد شد و در حاشیه آن نمایشگاهی از توانمندی های موشکی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های روز ۲۰ دی تصریح کرد: در این روز ارائه دستاوردهای طرح شهید سلیمانی را خواهیم داشت؛ در جریان مقابله با کرونا همکاری مشترکی بسیج با وزارت بهداشت را داشتیم که دستاوردهای آن رونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهراگ بزرگ ادامه داد: در ۲۰ دی در سالن اجلاس سران مراسم ارائه ستاوردهای مقابله با کرونا برگزار خواهد شد که از سران قوا نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به مراسمات ستادهای مردمی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: نذر حاج قاسم، برگزاری مراسمات محله محور، هزار برنامه منطقه محور و محله محور از جمله برنامه های است که برای شناسایی مکتب حاج قاسم در دستور کار قرار دارد.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه معرفی مکتب حاج قاسم یعنی معرفی مکتب امام حسین، مکتب امام خمینی و شهدا تصریح کرد: هم در دوران حیات و هم بعد از شهادت حاج قاسم ،نام سردار دلها پشت دشمنان را به لرزه در آورده و برتری جبهه اسلام با نام حاج قاسم حتمی بوده است.

رییس ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی با اشاره به اینکه امروز مسیر درخشان  و روشنی از سوی حاج قاسم برای ملت روشن شده است تاکید کرد: با این مسیر می توانیم به هدف گام دوم انقلاب دست پیدا کنیم.

سردار حسن زاده درخصوص برنامه های کرمان و مزار شهید سلیمانی گفت: در ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان با همکاری فرمانده سپاه کرمان برنامه های مشترک خواهیم داشت.

وی افزود: قرار است به طور همزمان مراسم مشترکی در ساعت شهادت حاج قاسم بر سر مزار شهید سلیمانی، حرم امام خمینی، مشهد و قم برگزار کنیم.

وی با اشاره به برنامه های سپاه برای رفع محرومیت در تهران با توجه به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: محله های جنوب تهران که شهید پرور و انقلابی هستند تا پایان ۱۴۰۰ چهره محرومیت از آنها زدوده خواهد شد تا با فعالیت قرارگاه خدمت این محله ها نیز به جایگاه اصلی خود برسند./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر