logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خبرداد

آغاز فضا سازی شهری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در زنجان/ نمایشگاه عاشقان فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

آغاز-فضا-سازی-شهری-به-مناسبت-سالروز-شهادت-سردار-سلیمانی-در-زنجان-نمایشگاه-عاشقان-فاطمی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: فضا سازی شهری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی از روز سه شنبه در زنجان آغاز می‌شود.

غلامرضا نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، 9 دی و دهه بصیرت و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فضا سازی شهری در شهر زنجان از روز سه شنبه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای نیز در محور پیاده راه سبزه میدان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی شده است، افزود: از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های برای برگزاری برنامه‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول از برپایی نمایشگاه عاشقان فاطمی از چند روز دیگر در محل حسینیه ثارالله سپاه استان زنجان خبرداد و گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برای رده نونهالان و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه مسابقات فرهنگی و ورزشی از روز پنج شنبه در محل سازمان فرهنگی شهرداری زنجان، یادآور شد: این مسابقات از روز 13 دی در 8 رشته ورزشی آغاز و تا ایام دهه فجر ادامه می‌یابد.

نظری بیان داشت: گروه‌های سرود نیز در روزهای 12 و 13 در نقاط مختلف شهر زنجان اقدام به سرود خوانی می‌کنند که در صورت پیش‌بینی نقاط دیگر از سوی سایر سازمان‌ها امکان جابه جایی این نقاط وجود دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در کنار بحث‌های رزمی به عنوان یک پهلوان نیز شناخته می‌شوند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با هئیت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای زنجان برنامه ویژه‌ای روز 13 دی برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری شب شعر آیینی با حضور استاد محمد علی مجاهدی، شاهین اردبیلی، استاد عینی فرد و استاد کلامی در زنجان خبرداد و گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان در 13 دی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برپایی ایستگاه مشاوره به یاد حاج قاسم سلیمانی در زنجان، گفت: این ایستگاه‌های مشاوره در 14 مسیر تا ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

نظری از برگزاری دو عنوان مسابقه کتابخوانی ویژه عموم و کودکان در زنجان خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی عمومی به صورت آنلاین بوده و برای کودکان نیز کتاب‌هایی پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر