logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کارکنان روزنامه‌ام در بی‌بی‌سی مشغول کار شدند

کارکنان-روزنامه‌ام-در-بی‌بی‌سی-مشغول-کار-شدند
فائزه هاشمی: همان موقع که زن را توقیف کردند آقای یزدی رییس وقت قوه قضاییه در نماز جمعه به من حمله و مرا سلطنت طلب خواند. بابا اصرار داشت که من باید جواب ایشان را بدهم.

به گزارش موج رسا; سایت اصلاح طلب انصاف نیوز با فائزه هاشمی، مدیرمسئول روزنامه «زن» که در سال های دولت اصلاحات منتشر می‌شد گفتگو کرده است که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

*مسعود بهنود هم مشاور من در روزنامه زن بود. ایشان مدتها قبل از انتشار زن، کلاس‌های آموزشی برای تحریریه گذاشت و اصول روزنامه نگاری را به آنها آموخت.

* «سرنوشت تیم روزنامه زن چه شد؟» عده‌ای در جاهای دیگر مشغول شدند اما اغلب در خارج از کشور مشغول به کار شدند. فرناز قاضی زاده و فرج بال افکن برای بی‌بی‌سی کار می‌کنند و آقای بهنود، و ابراهیم نبوی هم خارج از ایران کار می‌کنند. علی اصغر رمضان‌پور سردبیر ایران اینترنشنال و کاملیا انتخابی‌فرد سردبیر ایندیپنت فارسی است.

*من ذاتا تند هستم و قابل کنترل نیستم. اعتقاد دارم که باید حقیقت را بگویم حتی اگر گزنده باشد.

*اگر اصلاح طلبان بابا را تخریب می‌کردند من از ایشان دفاع می‌کردم. ولی هیچ وقت از مشی اصلاح طلبی خود فاصله نمی‌گرفتم.

*عیسی سحرخیز و عطاالله مهاجرانی کمک زیادی به من کردند تا این روزنامه پا بگیرد.

*همان موقع که زن را توقیف کردند آقای یزدی رییس وقت قوه قضاییه در نماز جمعه به من حمله و مرا سلطنت طلب خواند. بابا اصرار داشت که من باید جواب ایشان را بدهم. من متن تند و تیزی تهیه کردم و به بابا دادم تا آن را بخواند. بابا مواردی را به این جوابیه اضافه کرد که وقتی آن را خواندم دیدم متن نه تنها تعدیل نشده، بلکه به مراتب تندتر شده است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر