logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

اجرای 45 پروژه راه روستایی با 170 میلیارد تومان اعتبار در زنجان/ برخی محورهای روستایی زنجان طی 30 سال گذشته تعمیر نشده است

اجرای-45-پروژه-راه-روستایی-با-170-میلیارد-تومان-اعتبار-در-زنجان-برخی-محورهای-روستایی-زنجان-طی-30-سال-گذشته-تعمیر-نشده-است
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 45 پروژه راه روستایی با 170 میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان اجرایی می‌شود.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تاکنون برای لکه‌گیری محورهای استان زنجان 50 میلیارد تن آسفالت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه برای روشنایی 30 کیلومتر در آزاده راه زنجان_ قزوین مبلغ اولیه 12 میلیارد تومان بود که با افزایش قیمت این رقم افزایش می‌یابد، افزود: این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 252 انواع ماشین‌آلات برای راهداری زمستانی در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان است که برای حفاظت از راه‌ها و راهداری زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از به کارگیری 49 دستگاه از بخش خصوصی در سرویس دهی در راهداری زمستانی خبرداد و گفت: برای جبران کمبودها با بخش خصوصی قرارداد منعقد شده است.

علی اکبری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 96 درصد جمعیت روستایی از راه روستایی آسفالته برخوردار هستند، یادآور شد: برخی محورهای استان در 25 تا 30 سال گذشته روکش شده است و نیاز به تعمیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: نسبت راه‌های آسفالته به طول همه راه‌های روستایی استان حدود 82 درصد است که امسال از اعتبارات محرومیت زدائی و اعتبارات استانی 170 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای اجرای 45 پروژه تعریف و برخی عقد قرارداد شده است.

این مسئول با بیان اینکه طی یکی دو سال گذشته اتفاق خوبی در زمینه راه‌های روستایی افتاده است، افزود: امیدواریم این موضوع به زودی محقق شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از احداث مجتمع‌های رفاهی– تفریحی در آزاد راه زنجان_ قزوین تا دهه فجر امسال خبرداد و گفت: کاستی‌های این آزاد راه رفع می‌شود چرا که آزاد راه زنجان_ قزوین یکی از محورهای مهم استان برای توسعه محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر