logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۶۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

رزمایش تهاجمی سپاه، پاسخ دندان‌شکن به فضاسازی رژیم صهیونیستی است

رزمایش-تهاجمی-سپاه،-پاسخ-دندان‌شکن-به-فضاسازی-رژیم-صهیونیستی-است
امام جمعه ماهنشان با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به مراکز حساس ایران گفت: رزمایش تهاجمی و کم‌سابقه سپاه، جواب دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران به این فضاسازی و از بین بردن اثرات روانی و ادراکی آن است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال و آغاز هفته ثبت احوال اظهار داشت: این ایام، بهترین فرصت برای آگاهی از وظایف و خدمات این سازمان و همچنین آگاهی از مشکلات زحمتکشان این عرصه است.

وی با اشاره به وظایف سازمان ثبت احوال که تهیه اطلاعات ثبتی اساسی مانند زاد و ولد، مرگ و میر، ازدواج و صدور مدارک هویتی است، خاطرنشان کرد: لازمه عمل به وظایف دست‌اندرکاران ثبت احوال، همکاری آحاد مردم با آن‌هاست.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود:  از مسئولین می‌خواهیم تا به مشکلات افرادی که در شهرستان‌ها مخصوصاً در شهرستان ماهنشان مشغول هستند از جمله تامین نیروی انسانی تعریف‌شده و پرداخت حقوق به‌موقع و رفع مشکلات دیگر آن‌ها کوشش و تلاش کنند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به عملیات کربلای ۴ که در سال ۱۳۶۵ انجام شد، گفت: کربلای ۴، عملیاتی تهاجمی بوده و از پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس محسوب می‌شد که متاسفانه با شکست روبه‌رو شد.
وی ابراز کرد: همه جوانان در حالات عملیات‌های دفاع مقدس، مطالعه کرده و علل شکست و پیروزی رزمندگان را بدانند و درس‌های این عملیات را در زندگی و برنامه‌ریزی خود رعایت نمایند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری در ادامه با اشاره به ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند: بصیرت یعنی شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویت، شناخت دشمن، شناخت دوست و شناخت وسیله‌ای که در مقابل دشمن بایدبه کار برد.
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از قبل، طراحی شده بود و هدف آن ایجاد شکاف بین امام و امت بود، تصریح کرد: این هدفگذاری شوم، امروز نیز با پیچیدگی بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی در دستور کار جدی دشمنان است که باید در راستای رسالت و بصیرت‌افزایی به جهاد تبیینی پرداخت و لذا از روحانیون و فرهنگیان اهل بصیرت انتظار می‌رود تا بصیرت‌افزایی کنند.
امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز اعدام صدام حسین (رئیس‌جمهور سابق عراق) گفت: رئیس‌جمهوری که از کُشتن، لذت می‌برد و دنیا هرگز جنایتش را فراموش نخواهد کرد و این ملعون باید در مقابل تمام جنایت‌هایش محاکمه می‌شد اما باید صدام‌های دیگری که جنایت می‌کنند، عبرت بگیرند و منتظر انتقام و سوء عاقبت باشند.
وی افزود: کسانی که در یمن و فلسطین و کشورهای دیگر، کشتار راه انداخته‌اند باید عبرت بگیرند که خون مظلومان، دامن‌گیرشان خواهد شد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری در ادامه با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به مراکز حساس ایران و جواب دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران با رزمایش تهاجمی و کم‌سابقه، خاطرنشان کرد: هدف این رزمایش از بین بردن اثرات روانی و ادراکی آن فضاسازی و فهماندن به آمریکا که قادر به امتیازگیری از ایران توسط صهیونیست‌ها نیست و همچنین فهماندن به صهیونیست‌ها که راهی جز مذاکره  نیست.
خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه آمریکا راهی جز خروج از غرب آسیا ندارد و نشانه آن هم  خروج از افغانستان و همچنین خروج ذلیلانه از عراق است، گفت: نتیجه زیاده‌خواهی‌های آمریکا سربرآوردن ققنوس مقاومت به رهبری ایران و رشد غول اقتصادی و رقیب قدرتمندی مثل روسیه است و چاره‌ای جز اسباب‌کشی به شرق آسیا را ندارد.
وی بابیان اینکه آمریکا انگلیس را جایگزین کرده است، افزود: انگلیس به زعم خود، گنج گرانبهایی برای استکبار در بخش جنگ نرم، جنگ رسانه‌ای و جنگ اطلاعاتی و امنیتی می‌باشد و باید اولاً تمام مردم منطقه آماده بوده و دوماً انگلیس باید بداند که دوران  هژمونی غرب در جهان به سر آمده است.// آ
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر