logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۴۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛

اخلاص شاخصه اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی بود/ مکتب حاج قاسم یعنی کار برای خدا+ فیلم

اخلاص-شاخصه-اصلی-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-بود-مکتب-حاج-قاسم-یعنی-کار-برای-خدا+-فیلم
استاندار زنجان با بیان اینکه اخلاص شاخصه اصلی شهید سلیمانی است، گفت: سردار سلیمانی نقطه اصلی تامین امنیت در منطقه بود.

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات و دست نوشته‌های سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی می‌فرمودند: ما باید تلاش و کار کنیم که دیده نشویم آن کسی که باید ببیند؛ می‌بیند و این نشان می‌دهد که شاخصه اصلی شهید سلیمانی اخلاص بود.

وی با بیان اینکه وقتی شما برای خدا کار کنید خدا با شما است، ابراز کرد: هرکسی برای خدا حرکت کند خدا راه را برایش باز می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آن چیزی که باعث شده بود که شهید سلیمانی اوج بگیرد اخلاص ایشان بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی به نقطه‌ای رسید که من فکر می‌کنم در تاریخ معاصر کمتر کسی از انسان‌ها به نقطه رسیده‌اند و ما این را در رضایتمندی و حب مردم ما می‌بینیم.

وی با بیان اینکه زمانی که ایشان به یکی از شهرها وارد می‌شد شاهد این بودیم که چگونه با کودکان "مهربانانه" ارتباط برقرار می‌کردند، عنوان کرد: ایشان زمانی که همه کار را برای خدا انجام می‌دادند آن جایگاهی که برای خود داشتند را نمی‌دیدند و جایگاه شهید سلیمانی فراتر از این‌ها است.

افشارچی با بیان اینکه در سیل خوزستان و مراسمات و اتفاقاتی که در سوریه و عراق افتاد دیدیم که ارتباط ایشان با مردم خدایی بود، بیان کرد: سردار سلیمانی نقطه اصلی تامین امنیت در منطقه بودند.

وی با اشاره به تفکرات تاکتیکی و توانمندی نظامی که سردار سلیمانی در سال‌های گذشته کسب کرده بودند، افزود: ایشان در ابتدای جنگ جزو فرماندهان جنگ بودند و در پایان جنگ به یکی از سرداران جنگ تبدیل شده بودند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی ۲۲ سال فرمانده سپاه قدس بودند، ادامه داد: در جنوب شرق کشور و غرب کشور تلاش کرده بودند و به صورت کلی در کشور هایی که جمهوری اسلامی ایران نیاز به سرمایه‌گذاری معنوی دارد حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در لبنان، ابراز کرد: سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه در خط مقدم جبهه بودند و فقط دو روز برای اعلام وضعیت و انتقال پیام رهبر انقلاب به ایران آمدند.

افشارچی با بیان اینکه شهید سلیمانی کسی است که به این سادگی‌ها تکرار شدنی نیست، تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی در یک کلام یعنی اخلاص یعنی کار کردن برای اینکه خدا آدم را ببیند نه اینکه کسی تو را ببیند و تشویق کند.

وی با بیان اینکه ایشان سال‌های سال بودند اما دیده نمی‌شدند، عنوان کرد: در اتفاقات حرکت داعش بود که ما ایشان را میدان عمل دیدیم درحالی که ایشان از ابتدای انقلاب در صحنه بودند.

استاندار زنجان در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را ترویج کنیم باید بگوئیم که باید برای خدا کار کرد.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر