logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۴۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای اداری زنجان مطرح شد؛

توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در زنجان مغفول مانده است

توسعه-دولت-الکترونیک-و-اقتصاد-دیجیتال-در-زنجان-مغفول-مانده-است-
استاندار زنجان گفت: توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال مغفول واقع شده است و دیتا بیسی از موضوعات در استان وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: جایگاه‌ها همواره به دلایل مختلف و گاهی هم جریانی می‌چرخد.

وی گفت: با تفسیری که از بودجه و وضعیت فعلی شد مدیریت سخت است اما می‌تواند برای ما حسن عاقبت و آخرت باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در زندگی و مدیریت باید گاهی از دور هم به کار خود نگاه کرد که چه کاری انجام داده‌ایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در انتخاب‌هایی که انجام می‌شود تلاش شده است که بهترین‌ها انتخاب شود، افزود: توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال مغفول واقع شده است و دیتا بیسی از موضوعات در استان وجود ندارد.

افشارچی بیان داشت: حرکت کلانی باید در حوزه عمرانی استان با دقت و سرعت و توجه به حق و حقوق مردم و بیت‌المال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آب مخاطرات بسیاری در استان وجود دارد، بیان داشت: پروژه‌های آب استان از مسیرهای مختلفی از جمله سفر رئیس جمهور و فایناس‌های خارجی که امیدوارم به زودی محقق شود، در حال پیگیری است.

این مقام مسئول گفت: امضای معاون امور اقتصادی استان در هر سند توسعه‌ای در استان زنجان وجود دارد که نشان از شایستگی ایشان در حوزه اقتصاد است.

استاندار زنجان برضرورت توجه به معیشت مردم و بازار و تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: رشد اقتصادی از سال آینده برعهده استان است که باید به این موضوع توجه شود.

معاون سابق امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: تمام تلاشم این بود که به آنچه به عنوان وظیفه برعهده داشتم در شرایط سخت جامعه انجام و در این مدت کوتاه از سجایای اخلاقی استاندار جدید زنجان بهره‌مند شدم.

شاددل با اشاره به برگزاری سه دوره انتخابات در دوره مدیریت خود، گفت: همکاری همکارانم موجب اجرای طرح‌های مختلف از جمله مستندسازی اموال غیر معقول در استان شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر