logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

جایگاه حضرت زهرا (س) در تعابیر ائمه اطهار (ع) ویژه و خاص است

جایگاه-حضرت-زهرا-(س)-در-تعابیر-ائمه-اطهار-(ع)-ویژه-و-خاص-است-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: جایگاه حضرت زهرا (س) در تعابیر ائمه اطهار (ع) ویژه و خاص است که باید به این ویژگی‌ها توجه شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: تعابیر بسیاری از لسان پیامبر گرامی اسلام در مورد جایگاه، منزلت و مقام این حضرت بیان شده است.

وی افزود: اگر چه تعابیر پیامبر از حضرت زهرا (س) می‌تواند از سر عشق، علاقه و عاطفه باشد اما معصوم بیان واقع کرده و مبالغه نمی‌کند و می‌فرماید:" فاطمه گرامی‌ترین انسان در نزد من است"

امام جمعه زنجان یادآورشد: از دیدگاه یکی از معصومین(ع) "ما از جانب خدا برای مردم حجت‌های خداوند متعال هستیم و مادرمان حضرت زهرا(س) حجت خداوند متعال برای ما محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد و همه ما رفتنی هستیم، بیان داشت: شهادت می‌دهم کسانی که امروز تودیع می‌شوند، صادقانه و کارشناسانه فعالیت کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای همه مدیران جدید هم آرزوی موفقیت دارم.

مهرداد سلطانی معاون سابق امور عمرانی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: در دوره مسئولیتم در حوزه عمرانی با وجود تنگناهای موجود، راهبردم اصلاح ساختارهای عمرانی و ریل‌گذاری برای اخذ تصمیمات صحیح بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: کسانی که امروز مسئولیت قبول می‌کنند نیز راه دشواری را در پیش رو دارند که باید ایثارگرانه فعالیت کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر