logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان خبرداد؛

تشکیل شبکه خادمین راهیان نور دانشجویی استان زنجان

تشکیل-شبکه-خادمین-راهیان-نور-دانشجویی-استان-زنجان
معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری راهیان نور استان زنجان، گفت: شبکه خادمین راهیان نور دانشجویی استان زنجان تشکیل می‌شود.

محمد رضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور تاثیر بالایی در برنامه های دانشگاهی و فرهنگی داشته است، اظهار کرد: بسیج دانشجویی هم از این امر مستثنا نبوده و برنامه های این نهاد هم به واسطه انتشار ویروس کرونا در کشور و استان تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از اثر گذارترین برنامه‌هایی که در سنوات گذشته توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شد اردو های راهیان نور بوده است، ابراز کرد: این اردو ها در پی انتشار ویروس کرونا برای حفظ سلامتی مردم شریف استان زنجان و دانشجویان به طور موقت لغو شد.

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در پی لغو اردوی راهیان نور، برنامه های جایگزین فروانی از سال 98 تدارک دیده و اجرا شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها تا حدودی توانسته است جای خالی اردو‌های راهیان نور را در دانشگاه‌ها پر کند.

وی با اشاره به برنامه‌های جایگزین اردو‌های راهیان نور، عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، برگزاری اردو های راهیان نور مجازی، سمینارها و سخنرانی های متعدد در خصوص دفاع مقدس در راستای ترویج سبک و سیره شهدای به خصوص شهدای دانشجو برگزار شده است.

عیسی خانی بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون انجام شده توسط مسئولان حوزه بهداشت و درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی امیدواریم امکان برگزاری اردوهای راهیان نور بعد از چند سال وقفه امکانپذیر باشد.

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان بیان کرد: امسال هم امیدواریم در صورت صدور مجوزهای مربوطه توفیق حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌هایی که در برگزاری اردوهای راهیان نور تدارک دیده شده؛ تشکیل شبکه خادمین شهدا است، ادامه داد: امیدواریم شبکه خادمین نقش به سزایی در بالا بردن کیفیت اردو های راهیان نور داشته باشد.

عیسی خانی تاکید کرد: این شبکه را با اعضای بسیج دانشجویی و فعالین اردوهای راهیان نور در حال تشکیل هستیم و ثبت نام عمومی خادمین شهدا شروع شده است و ما هم در بخش دانشجویی این ثبت نام‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم برگزاری اردوهای راهیان نور طی سالهای گذشته اموزش‌های ویژه‌ای را به خادمین شهدا دانشجویی خواهیم داد، خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل دارند به عنوان خادم در اردو راهیان نور دانشجویی شرکت کنند به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان مراجعه کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر