logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

نمک پاشی محورها و گردنه‌های کوهستانی استان زنجان/ راهداران آماده خدمات رسانی به هموطنان در محورهای زنجان هستند

نمک-پاشی-محورها-و-گردنه‌های-کوهستانی-استان-زنجان-راهداران-آماده-خدمات-رسانی-به-هموطنان-در-محورهای-زنجان-هستند
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک مقطعی در برخی محورهای استان، با تلاش راهداران گردنه‌های کوهستانی نمک پاشی شد.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر و وزش باد شدید در محورهای استان زنجان، عوامل راهداری نسبت به نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی راه‌ها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه دیشب شاهد بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی بودیم، افزود: با نمک پاشی این محورها در حال حاضر مشکل تردد حل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: محورهای کوهستانی زنجان- تهم، طارم، زنجان - طارم و سلطانیه به قیدار، با بارش برف مواجه بود که در حال حاضر مشکلات این محورها حل شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: در جاده ترانزیت زنجان- تهران و اتوبان زنجان- ابهر و شاهد بارش برف بودیم که در حال حاضر قطع شده است و تردد روان است.

یوسفی از بارش باران در مابقی محورهای استان زنجان خبرداد و گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال یخ زدگی در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی ضروری است رانندگان برای عبور از محورهای استان به تجهیزات زمستانی مجهز شوند.

وی تصریح کرد: ضروری است با قرار گرفتن در فصل زمستان، رانندگان به وسایل گرمایشی و تجهیزات سفر مجهز شده و قبل از سفر اطلاعات راه را کسب کنند.

این مسئول از استقرار  28 اکیپ راهداری در گردنه‌های کوهستانی و صعب‌العبور خبرداد و گفت: عوامل راهداری آماده خدمات رسانی به هموطنان در جاده‌های استان هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر