logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۴۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

ارتقای رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان را در اولویت کاری خود قرار دادم

ارتقای-رتبه-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان-را-در-اولویت-کاری-خود-قرار-دادم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حد توان و ظرفیت برای ارتقای رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی تلاش خواهم کرد.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، اظهار داشت: شهدا صاحبان اصلی و ولی نعمتان ما هستند که برای بقای نظام اسلامی تلاش کردند.

وی افزود: امیدواریم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه راه مثمر ثمر و برای پیشرفت نظام اسلامی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولیت جای تبریک ندارد بلکه باید آرزوی موفقیت کرد چرا که کسب جایگاه امتیاز نیست بلکه تعهدآور برای افرادی است که مسئولیتی را قبول می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه اگر مسئولیتی را می‌پذیریم باید کاری کنیم که در درگاه الهی شرمنده نشویم، افزود: امیدوارم در حد توان برای ارتقای سیستم سلامت کشور و استان بتوانم گام موثری بردارم.

بختیاری تلاش صادقانه در خدمت رسانی به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: در طول خدمتم برای فعالیت افراد موفق و کارآمد بسترسازی می‌کنم.

وی مشکلات اقتصادی، تحریم و کرونا را عاملی بازدارنده در راه خدمات رسانی دانست و گفت: در حد توان و ظرفیت برای ارتقای رتبه علمی دانشگاه و افزایش کیفیت آموزشی تلاش خواهم کرد.

این مسئول یادآورشد: توجه به مسئله محور بودن پژوهش‌ها مهم است چرا که بخش پژوهش باید بتواند مشکلات فعلی جامعه را حل کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان حوزه بهداشت را خط مقدم برخورد با اپیدمی‌ها و سوانح عنوان کرد و گفت: حوزه بهداشت به دلیل نقش‌آفرینی ویژه باید قبل از فاجعه آن را حس کند تا جامعه را از فجایع بزرگ نجات دهد.

بختیاری توجه به حوزه درمان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: میزان سرانه پزشک، پرستار و تخت باید افزایش یابد.

وی از  رصد و احصای وضعیت موجود به عدد و رقم با شاخص خبرداد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی علمی و با پیگیری می‌توانیم به شاخص بالاتری برسیم.

این مسئول پیشرفت در حوزه‌های نانو‌، پزشکی، لیزر، دفاعی و غیر دفاعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شاخص‌های فرهنگی و مذهبی باید زمینه رشد دانشگاه فراهم کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: گاهی با بودجه و پول نمی‌شود کاری را انجام داد اما با یک بسترسازی فرهنگی و ارزشی می‌توان کار بزرگتری را انجام داد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر