logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون مالی،پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان:

جذب نیرو در دادگستری استان زنجان/ ۴۴ درصد پست های قضایی و اداری بلا تصدی است

جذب-نیرو-در-دادگستری-استان-زنجان-۴۴-درصد-پست-های-قضایی-و-اداری-بلا-تصدی-است

معاون مالی،پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان  با بیان اینکه ۴۴ درصد پستهای قضایی و اداری دادگستری زنجان بلاتصدی است، گفت: در طی امسال ۱۵۰ نفر با برگزاری آزمونهای استخدامی  جذب می شوند.

به گزارش موج رسا; منصور بلباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: انتظار مجموعه قضائیه استان از اصحاب رسانه استان این است که عملکرد این مجموعه با رعایت موازین امنیتی به مردم منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در طی این هفته برگزار می شود،  تصریح کرد: نشست هم اندیشی نمایندگان حقوقی بخش خصوصی و عمومی با هدف آشنایی با قوانین و مقررات حقوقی با حضور  ۳۰۰نفر در طی این هفته برگزار می شود.

معاون مالی،پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان تجلیل و معرفی کارمندان و قضات نمونه، بر گزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیررا از دیگر برنامه های این هفته دانستو ابراز کرد: تکریم ارباب رجوع و بررسی صحت عملکرد کارکنان از حمله موارد مورد تاکید در این معاونت است که در این راستا ارزیابی عملکرد در دو سال گذشته صورت می گیرد.

وی افزود: در بخش اول ارزیابی و ارزشیابی ماموران و در بخش دیگر بازرسی از رفتار کارکنان ودر بخش سوم  پیگیری و پاسخ گویی به شکایتها در دستور کار قراردارد.

بلباسی عدم جذب نیرو در برنامه پنجم توسعه را  یکی از مشکلات این مجموعه دانست و گفت: ۴۴درصد پستهای استان بلاتصدی است که این مانع از انجام وظایف نشده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در بخش های قضایی نیز با ۴۴درصد کمبود قاضی روبه رو هستیم که برای جبران این کمبود جذب نیرو را در طی دو سال خواهیم داشت.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی دادگستری استان خاطرنشان کرد: امسال دو پروژه در استان به بهره برداری می رسد که یکی از این پروژه ها استخر ساخته شده در مجموعه ورزشی دادگستری در گلشهر زنجان  با مساحت ۱۳هزار متر مربع است که در ۱۵تیرماه افتتاح می شود.

معاون مالی،پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان تاکید کرد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این استخر سه میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بوده است.

وی ابراز کرد: ساخت ساختمان جدید دادگستری شهرستان خرمدره در مساحت ۳هزار و ۵۰۰متر مربع با اعتبار ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است که در طی ماههای اخیر به بهره برداری می رسد.

بلباسی در پاسخ به نارضایتی های وارده در خصوص نحوه برخورد قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان ابراز کرد:۵۰ درصد ارباب رجوعی که مراجعه می کنند ناراضی هستند چرا که محق نبوده اند و ۲۵درصد نیز از  اعاده دادرسی ناراضی هستند.

منبع زنجانم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر