logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان:

ارتقای محور قره‌پشتلو نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

ارتقای-محور-قره‌پشتلو-نیازمند-۲۵۰-میلیارد-تومان-اعتبار-است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزاد راه زنجان- قزوین از امن‌ترین مسیرهای ارتباطی کشور محسوب می‌شود.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه‌ساز معرفی کردن محور قره‌پشتلو ، اظهار داشت: صرف آزاد راهی و چهاربانده کردن راه‌های استان موجب جلوگیری از تصادفات نمی‌شود.

وی بر ضرورت دخالت و بررسی بیشتری در خصوص علت اصلی تصادفات از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: در جهان جایی را نداریم که راه روستایی نداشته باشد اما باید در چنین راهی با سرعت مجاز رانندگی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ درصد تصادفات استان زنجان در آزاد راه‌ها به علت سرعت بالا و خواب آلودگی رانندگان اتفاق می‌افتد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان آزاد راه زنجان- قزوین را از امن‌ترین مسیرهای ارتباطی کشور عنوان کرد و گفت: به تازگی نیوجرسی‌های این مسیر نیز نصب شده است.

یوسفی ادامه داد: برای ارتقای راه روستایی قره پشتلو نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم در حالی که با این اعتبارات قطره چکانی این امر محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان، گفت: در حال حاضر شاهد وجود مه غلیظ در آزاد راه‌های زنجان- تبریز، زنجان- قزوین، زنجان- میانه، زنجان- خرم‌دره، زنجان- ابهر، و زنجان- بیجار هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد کاهش دید افقی در محورهای استان هستیم که ضروری است رانندگان با داشتن تجهیزات زمستانی در جاده‌های استان تردد کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر