logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

پروژه پارک علم و فناوری زنجان همچنان اجرا نشده است/ عدم اجرای پارک علم و فناوری منجر به بازپس گیری زمین می‌شود

پروژه-پارک-علم-و-فناوری-زنجان-همچنان-اجرا-نشده-است-عدم-اجرای-پارک-علم-و-فناوری-منجر-به-بازپس-گیری-زمین-می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای پروژه پارک علم و فناوری محدودیت زمانی تعریف شده و این پروژه بعد از یک سال تحویل زمین همچنان اجرا نشده است، گفت: عدم اجرای پارک علم و فناوری منجر به بازپس گیری زمین می‌شود.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به زمین شرکت های دانش بنیان و فناور استان زنجان، اظهار کرد: 1.5 هکتار زمین جهت استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور استان تحویل پارک علم و فناوری شده است.

وی با بیان اینکه این زمین با صورت جلسه ای تحویل پارک علم و فناوری شده است، ابراز کرد: پارک علم و فناوری بخشی از پول زمین را هنوز پرداخت نکرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه به پارک علم و فناوری اخطار داده ایم، تصریح کرد: سال کذشته زمین تحویل پارک علم و فناوری شده است و اگر پارک علم و فناوری کار ساخت و ساز را شروع نکند زمین را پس خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه مدیران پارک علم و فناوری توان لازم برای اجرای این پروژه را ندارند، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی این را دارد که برای شرکت های دانش بنیان و فناور استان پارک علم و فناوری ایجاد کند و در این راستا این پیشنهاد را به معاون رئیس جمهور اعلام کرده ایم.

بیات‌منش با بیان اینکه زمانی که پارک علوم و فناوری پول پرداخت زمین را به صورت منطقه ای ندارد، خاطر نشان کرد: چگونه مسئولان پارک خواهند توانست زمین‌های شرکت‌های دانش بنیان را به صورت کامل آمده و در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دهند؟

وی با بیان اینکه اگر در مدتی که در قرارداد ذکر شده است زمین‌ها آماده نشود زمین تحویل شده به پارک علم و فناوری را از آن ها پس خواهیم گرفت، ابراز کرد: در متن قرارداد 6 ماه فرصت برای اخد پروانه ساخت و دوسال زمان برای تحویل محل‌های ایجاد شده به شرکت‌های دانش بنیان داده شده است متاسفانه در ظرف این مدت یک ساله هیچ اقدامی از طرف پارک علم و فناوری در این راستا انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به موقعیت زمین شرکت‌های دانش بنیان، تصریح کرد: این زمین در ضلع غربی کوی علوم پایه قرار دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر