logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

غفلت از شبیخون فرهنگی موجب زمینگیری برخی دستگاه های فرهنگی شده است/ جوان امروز آتش به اختیار در مقابل دشمن عمل می کند

غفلت-از-شبیخون-فرهنگی-موجب-زمینگیری-برخی-دستگاه-های-فرهنگی-شده-است-جوان-امروز-آتش-به-اختیار-در-مقابل-دشمن-عمل-می-کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: غفلت از شبیخون فرهنگی دشمن موجب زمینگیری برخی دستگاه های فرهنگی و کاهش اثرگذاری آنها شده است.

امین بیات امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص واژه آتش به اختیار، اظهار داشت:هنگامی که دستگاه های فرهنگی که باید هدایت فرهنگی جامعه را برعهده بگیرند، نمی توانند به خوبی عمل کرده و پیام انقلاب اسلامی را انتشار دهند، نیروهایی از جمع آتش به اختیارها باید در این عرصه وارد شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی دشمن با جنگ نرم و ابزارهای رسانه ای قوی به دنبال رسیدن به اهداف خود است،تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی باید ابزارهای خود را برای مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمنان قوی و به روز می کردند که متاسفانه این امر محقق نشده است.

این مسئول بیان داشت: غفلت از شبیخون فرهنگی دشمن موجب زمینگیری این نیروها و کاهش اثرگذاری آنها شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اگر نیرویی زمینگیر شود ارتباط خود را با قرار گاه قطع می کند،تصریح کرد: اینچنین نیروی توان مقابله با هجمه های دشمن را نخواهد داشت.

بیات با اشاره به اینکه اختلالات دستگاه های فرهنگی کشور موجب شده تا جریان انقلاب اسلامی به خوبی هدایت نشود،تصریح کرد:مقام معظم رهبری حکم آتش به اختیار را به دانشجویانی دادند که دغدغه دارند.

وی با بیان اینکه همواره اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف انقلاب موجب شده تا انقلاب از بحران ها عبور کرده و خود را بازسازی کند،خاطرنشان کرد: اعتماد مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی به جوانان امر مبارکی است که باید منتظر آثار خوب آن بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان ایرانی هیچ گاه رهبرشان را نا امید نمی کنند،بیان داشت: آتش به اختیار دارای آثار و برکات بسیاری در سطح جامعه خواهد بود.

بیات با بیان اینکه عده ای فرصت طلب در جامعه منتظر هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند،ادامه داد: چنین افرادی از هر فرصتی برای تشویش اذهان عمومی استفاده می کنند تا نظر مردم جامعه را نسبت به انقلاب ،آرمان ها و جوانان انقلابی و بسیجی برگردانند.

وی گفت :جوانان انقلابی دستور مقام معظم  رهبری را گرفته و مردم و رهبری را نا امید نمی کنند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر