logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نمایشگاه توانمندسازی بانوان در زنجان برپا می‌شود

نمایشگاه-توانمندسازی-بانوان-در-زنجان-برپا-می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به تقارن شب یلدا با ایام فاطمیه گفت: به همین مناسبت، نمایشگاه توانمندسازی بانون از 28 تا 30 آذر در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برپا می‌شود.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان به مناسبت شب یلدا اظهار داشت: امسال برنامه‌های شب یلدا مصادف با ایام فاطمیه بوده و امکان برگزاری برنامه‌های شاد مانند سال‌های گذشته وجود ندارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندسازی بانوان به مناسبت تقارن یلدا با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه (28 تا 30 آذر) در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) برگزار می‌شود.

نظری افزود: بازدید از نمایشگاه توانمندسازی بانوان، صبح و بعد از ظهر 28 تا 30 آذر برای عموم، آزاد است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه برنامه دیگری به مناسبت شب یلدا به‌صورت مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه شامل حافظ‌خوانی و معرفی آئین‌های سنتی زنجان در شب یلدا است.

وی ابراز کرد: برنامه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت 16 روز سه‌شنبه (30 آذر) در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نظری در خصوص فضاسازی شهر به مناسبت فرا رسیدن یلدا اظهار داشت: یلدای امسال تحت تاثیر تقران با ایام فاطمیه بوده و در واقع می‌توان گفت امسال یلدای فاطمی برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: در همین راستا فضاسازی شهری در ایام یلدا نیز متناسب با ایام شهادت بانوی 2 عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر