logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان:

سامانه بهین یاب ثبت نام واحدهای صنعتی متقاضی تسهیلات در زنجان فعال شد/ تسهیلات رونق تولید به واحد‌های معدنی استان اختصاص می‌یابد

سامانه-بهین-یاب-ثبت-نام-واحدهای-صنعتی-متقاضی-تسهیلات-در-زنجان-فعال-شد-تسهیلات-رونق-تولید-به-واحد‌های-معدنی-استان-اختصاص-می‌یابد

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان از فعال شدن سامانه بهین یاب ثبت نام واحدهای صنعتی متقاضی تسهیلات در استان زنجان خبرداد و گفت: از امسال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های معدنی استان اختصاص می‌یابد.

ايرج احمدي در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: اظهار کرد: با توجه به بازگشايي دوباره سامانه بهین یاب در استان، صنعتگران مي‌توانند برای دریافت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت در اين سامانه ثبت نام كنند.

وی تصریح کرد: با توجه به پايش‌هاي انجام شده، تعدادي از واحدهاي صنعتي موجود و فعال با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و با کاهش درآمد اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند که به نوبه خود به افزایش بیکاری منجر شده است.

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به برنامه‌هاي دولت برای حمايت از واحدهاي صنعتي گفت: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید از امروز می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: عزم جدی دولت حمایت ازتولید کنندگان، صادرکنندگان و سرمایه گذارانی است که در جبهه اقتصاد مقاومتي مشغول نبرد هستند.

احمدي تاكيد كرد: با توجه به اهمیت ظرفیت سازی و استفاده از همه بخش‌ها، امسال علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم می‌توانند برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام و از این تسهیلات استفاده کنند.

اين مقام مسئول در پايان تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید می توانند برای ثبت ‌نام به آدرس اینترنتی «behinyab.ir » و یا به سایت وزارت صنعت معدن و تجارت مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است سقف این تسهیلات برای واحدهای کوچک زیر 50 نفری 10 میلیارد ریال و برای واحدهای متوسط با 50 تا 100 نفری 20 میلیارد ریال است.

همچنین در سال گذشته برای 361 واحد تولیدی کوچک و متوسط 2 هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر