logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۴۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان مطرح شد؛

بدهی ۹۹ میلیارد تومانی روغن نباتی جهان به امور مالیاتی زنجان

بدهی-۹۹-میلیارد-تومانی-روغن-نباتی-جهان-به-امور-مالیاتی-زنجان
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: کارخانه روغن نباتی جهان از سال ۸۶ تا سال ۹۷، حدود ۹۹ میلیارد تومان بدهی مالیاتی با جرائم به این اداره کل دارند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان، اظهار داشت: عملیات رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان زنجان آغاز شده است تا به پرونده‌های این حوزه پاسخ داده شود که ضروری است کارتابل الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی فعال شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که انباشت پرونده دارند باید تا هفته آینده این پرونده‌ها را تعیین تکلیف کنند، افزود: دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدام نکنند، در جلسه آتی این ستاد معرفی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به مشکل شرکت زرین سفال طارم، گفت: تسهیلاتی در قالب طرح توسعه آجر بر اساس اظهار متقاضی به این واحد ارائه شده است اما مابقی تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت نشده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به ارائه تکالیفی در خصوص روغن نباتی جهان، گفت: این واحد با امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی دارای مشکل است که ضروری است واریزی‌های خود را انجام دهند.

فغفوری بر ضرورت افزایش فعالیت این واحد تولیدی در زنجان تاکید کرد و گفت: باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان، در ادامه این جلسه اظهارداشت: شرکت توکا صنعت در خصوص ضایعات آهنی دارای مجوز ورود موقت است که در حال حاضر در گمرک ایران با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: این شرکت ضایعات بزرگ را به ضایعات کوچکتر تبدیل می‌کند که به دلیل تنوع ضایعات گمرک ایران به این موضوع ایراد گرفته و صادرات آن متوقف شده است که ضروری است مشکلات این واحد حل شود.

این مسئول تصریح کرد: از سال ۸۶ تا سال ۹۷، حدود ۹۹ میلیاردتومان بدهی مالیاتی با جرائم به این اداره کل دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در حال حاضر روغن نباتی جهان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهی دارد و بر اساس آخرین آمار ارائه شده ۸۳ نفر در این واحد فعالیت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر