logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

کشف-بیش-از-یک-تن-و-۳۰۰-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کشفیات مواد مخدر توسط پلیس، گفت: یک تن و ۳۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

به گزارش موج رسا; رفیعی امروز در سومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از یک تن و ۳۷۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۶۸ نفر اعم از قاچاقچی، خرده فروش، پخش کنند و... دستگیر شده اند، ابراز کرد: در این بین ۴۴۵ انواع خودرو و موتورسیکلت که در راستای مواد مخدر فعالیت داشتند توقیف شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۹۷۶ مرحله انواع طرح‌های مبارزه با مواد مخدر توسط این پلیس در طول سال اجرا شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تا به امروز یک هزار و ۲۴۵ معتاد متجاهر و عادی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه  ما در استان زنجان هیچ مشکلی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در استان نداریم به جز مسائل و مشکلات مالی، عنوان کرد: تا به امروز ۷۴۵ کیلوگرم تریاک، ۱۱۱ کیلو گرم حشیش، ۴۵۴ کیلو‌گرم ماده روان گردان گل کشف شده است.

رفیعی با بیان اینکه ۳۴ کیلوگرم هروئین، ۱۱ کیلوگرم سوخته تریاک و ۱۴ کیلوگرم شیشه در استان کشف شده است، ادامه داد: تعداد خرده فروشان مواد مخدر که توسط پلیس دستگیر شده اند نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۵۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند، افزود: ۱۱۷ قاچاقچی مواد مخدر استان دستگیر شده‌اند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۶ نفر عمده فروش مواد مخدر استان زنجان دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: تا به امروز ۴۳۳ معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد معرفی شده اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر