logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد؛

مقابله با اعتیاد در استان زنجان نیاز به ارائه برنامه‌های عملی دارد

مقابله-با-اعتیاد-در-استان-زنجان-نیاز-به-ارائه-برنامه‌های-عملی-دارد
استاندار زنجان با بیان اینکه مقابله با اعتیاد در استان زنجان نیاز به ارائه برنامه‌های عملی دارد گفت: برنامه‌هایی که برای پیشگیری از اعتیاد در نظر گرفته می‌شود باید منجر به کاهش اعتیاد و مواد مخدر در جامعه شود،

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه باید برای مقابله با اعتیاد راهکار عملی ارائه شود اظهار کرد: برای حل و کاهش این مشکل باید مسیری را پیدا کنیم که به نتیجه برسد.

وی با اشاره به کمبود شاخص های مناسب برای سنجش عملکرد استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ابراز کرد: باید شاخص هایی داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد خود را نسبت به گذشته بسنجیم.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های پیشگیرانه از اعتیاد، تصریح کرد: این برنامه‌ها باید منجر به کاهش اعتیاد و مواد مخدر در جامعه شود.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر توسط پلیس، عنوان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر شاخص خوبی برای سنجش عملکرد نیست چرا که میزان ورود مواد مخدر به کشور و توزیع آن مشخص نیست.

افشارچی با بیان اینکه ۸۵ درصد از معتادان دوباره به سراغ اعتیاد می‌روند، افزود: باید برای کاهش اعتیاد هدف گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی شاخص ها در خصوص مواد مخدر تعریف شد هدف گداری ها انجام می‌شود، ابراز کرد: در شهرستان ها فرمانداران پیشگیری از اعتیاد را جدی بگیرند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر