logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۴۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

افزایش قیمت گوشت قرمز در استان زنجان پذیرفتنی نیست/ جلوی تخلفات در بازار باید گرفته شود

افزایش-قیمت-گوشت-قرمز-در-استان-زنجان-پذیرفتنی-نیست-جلوی-تخلفات-در-بازار-باید-گرفته-شود-
استاندار زنجان گفت: قیمت گوشت در بازار با قیمت مصوب تفاوت معناداری دارد و به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است که این امر پذیرفتنی نیست.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، اظهارداشت: ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای کنترل قیمت گوشت، قیمت‌گذاری دستوری و برخورد با تخلفات است.

وی فعالیت فروشگاه‌های مجازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد رقابت سالم و عرضه گوشت با قیمت تعادلی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های درون و برون استانی و اعمال نظارت و کنترل‌های صنفی پیشنهاد مطلوبی در این زمینه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول یادآورشد: در حال حاضر بر اساس آنالیزهای ارائه شده قیمت گوشت در بازار و قیمت مصوب تفاوت معناداری دارد و به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است که این امر پذیرفتنی نیست.

استاندار زنجان گفت: باید آنالیز قیمت گوشت بهتر انجام شده و هفته آینده ارائه شود اگر چه ایجاد رقابت سالم باید با جدیت پیگیری شود.

افشارچی ادامه داد: بازار باید به صورت آنلاین رصد شده و راستی آزمایی شود و به شکایات مطرح شده در شهرستان‌ها نیز بررسی شود.

وی برضرورت کنترل روغن موتور و حل مشکلات آن تاکید کرد و گفت: مشکلات به خوبی احصا شده است که می‌توان با جدیت پیگیر بود.

استاندار زنجان یادآورشد: تنظیم بازار در بخش‌های مختلف با احصای مشکلات انجام می‌شود که متولیان در این زمینه نقش چشمگیری دارند.

افشارچی کاهش ۴۰ درصدی شکایات در خصوص قیمت روغن موتور را امیدوارکننده عنوان کرد و افزود: باید با حل مشکلات میزان شکایات کاهش یافته و موجب رضایتمندی مردم شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر